Tvillinger?! .. Eller fler?

Mrs happy

Forelsket i forumet
♡ Maibarna ♡
Noen som tror de får mer enn en?

Er selv disponert på alle kanter..
- farfar var toegga tvilling,
- morfar hadde eneggende brødre
- svigrinna mi har toeggede
Er over 30 og langt høyere enn gjennomsnittet!
Alltid fleipet med at den av oss (mine 2søstre og jeg) som prøver på nr 3 får tvillinger da. Har en, mistet en, så blir nå nr 3. *spennendeskummelt*.

Andre disponerte?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen flerlinger i vår familie, men tror det hadde vært veldig artig:)

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Besta/bestemoren til samboeren min er tvilling. Synst jeg har hørt at det er på morsiden det går i arv? Vil gjerne slippe å få tvillinger, mn skjer det så skjer det;)

Er bare toeggede tvillinger som er arvelig etter hva jeg vet...

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Er bare toeggede tvillinger som er arvelig etter hva jeg vet...

Men eneggede tvillinger er en genfeil og noe som kan skje oss alle uavhengig av arv :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Det er ikke arvelig/ikke økt sjans for tvillinger selv om man har det i familien-men kan skje hos oss alle som du sier

Har ei niese som fikk tvillinger i fjor. Det var nr 5 og 6 i flokken hennes :D

Skrevet i avslappet stilling

Dersom mor/mormor har/er 2-egga, kan det være arvelig ja, pga de slipper 2 egg av gangen. Dette kan gå i arv. Men mrs happy kan ta det med ro, ikke arvelig de tvillingene du har i familien. (Vet ikke om det skuffer el letter, men ville informere om det som er riktig. .) Bare å lese om temaet! Har selv tvillinger på farssiden, og har frem til nylig trodd jeg var disponert, men den gang ei :-) Men såklart kan noen få både en og toeggede uten å være disponert da.

Mistenker tvillinger :-O så her blir det ultralyd om 1 mnd for å (forhåpentligvis) avkrefte det :D :P Men uansett om det er 1,2 eller 3 inni der så er det en like stor velsignelse <3

Her har både min mor og mormor fått toeggede tvillinger i sitt andre svangerskap. Så vil si at jeg er i "faresonen" :-p

Back
Topp