Tvillingene er født :-)

Gratulerer! :-D Så kjekt :-D

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

En liten oppdatering fra meg :-)

Tvillingene ble født i uke 34. Fra eg våknet opp med vonde rier tidlig om morningen Søndag 16 Mars, tok det 46 timer før de kom til verden. Det var en laang fødsel og eg var ganske utmattet. Fikk ikke noe god søvn i løpet av disse timene pga smerter.
Jenta var 2290 gram og 45 cm. Gutten var 1950 gram og 42 cm når de ble født. Etter fødselen gikk de ned ein del, gutten kom helt ned i 1700 gram.... Vi var på sykehuset en uke, pappaen fikk vere med oss hele tiden på familierom :-)
Tvillingene begynte heldigvis å legge på seg, og etter at vi kom hjem har det gått fort. De vokser og trives :-D Er ganske stritt med mating ofte hele døgnet og dobbelt opp av alt. Men det er også fantastisk kjekt!!! Tvillingene er nå tre uker gammel og vi begynner å bli godt kjendt med de <3
Det er godt å endelig ha de her og dere andre må ha masse lykke til nå når dere står for tur :-) For ein fantastisk opplevelse dette er :-D

Jeg har selv tvillinger. Og ja, det er fantastisk! Slitsomt men fantastisk. Denne gangen venter vi på bare en;)

Lykke til videre!

Back
Topp