TVILLING74

Madde35

Glad i forumet
Tusen takk for en kjempekoselig dag sammen med deg,mannen og ikke minst skjønne Noah gutten din.[:D][:D]

Er så glad jeg har blitt kjent med dere,og gleder meg masse til vinkveld oppe hos deg....hihi

Glad i deg tuppa...

Nommin så hyggelig med egen tråd da snuppa..

Vi hadde det kjempe koslig hos dere og var deilig mat vi fikk..
Ser fram til dere kommer på besøk til oss igjen ja, bare si ifra når det passer for deg så ser vi om det passer her vet du..

Grilling og vin blir bra[:)]

Kjempe glad for å ha blitt kjent med deg og din lille gjeng oxo.. Dere er kjempe hærlige, å vi gleder oss til å ha Noah Sebastian på overnatting til helgen[:)]

Kjempe klem til deg[:)]

hihi.....Noah skulle til rete,Noah og pappa`n..Godt for han å ha en ekstra pappa nå som hans egen far ligger på sykehuset...[:)]
Dere er sååå snille og gode,og føler meg helt trygg når mini er hos dere ja..[:D][:D]

Hehe... Så hærlig han er..
Han var virkelig på hugget etter BI isted ja.. Pappa pappa der komme...Hihi.. Tror alle 3 gutta koste seg med fotball..
Godt du føler deg trygg når han er hos oss, det samme gjør vi når Noah er hos dere[:)]

Huff ja..Merket da hvor mye han savner pappa`n sin ja.

Ja jeg skjønner han godt jeg..
Sovnet han fort ikveld da?? Noah sovnet i bilen,men var lys våken da vi kom hjem..Så han var vel oppe ca 30 min før han ble puttet i seng,å siden har det vært stille på han..hihi..

Tror de var rimlig trøtte og slitne..

Han gråt og skrek som et uvær mens jeg vasket og pusset tennene hans da,men så fort han kom i sengen var det borte vekk med han..hehe...Men bråvåknet i et hyl 20 min etterpå,men sovnet igjen med en gang jeg ga ne kos....

de var utslitte ja..Deilig når de får lekt fra seg litt

Ja det skal være sikkert og vist..
Må si jeg savner en hage gitt.. Kan lissom ikke leke ute på same måte her, men men..De stor koste seg og vi kommer snart på besøk igjen..[:D]

Ja dere er alltid velkomne hit..[:D][:D]

Takk det samme til deg snuppa[:)]

Back
Topp