Tvilling74

*Glufsa*

Glad i forumet
Lykke til i morra foresten [:)]

Lurte bare på en ting, jeg har fått med meg at du blir satt i gang på termin, er det noe spesiell grunn til at du blir det?
Er 32 uker med nr 2 nå å jeg skal til poliklinikk til vurdering om noen uker, ang å bli satt i gang ved termin grunnet hard fødsel sist, og slet mye og lenge etter fødsel..revnet en del osv..

Lurte bare på om det er noe jeg kanskje har kjangs til å få innvilget [:)]

ORIGINAL: *Glufsa*

Lurte bare på en ting, jeg har fått med meg at du blir satt i gang på termin, er det noe spesiell grunn til at du blir det?
Er 32 uker med nr 2 nå å jeg skal til poliklinikk til vurdering om noen uker, ang å bli satt i gang ved termin grunnet hard fødsel sist, og slet mye og lenge etter fødsel..revnet en del osv..

Tusen takk[:)]

Ja jeg har termin til fredag 3 september..[:)]

Grunnen til at jeg skal bli satt igang imorgen er pga svangerskapsdiabetes, bekkenløsning og ekstremt sliten..
Sover ikke mere enn max 2-4 t pr natt, for jeg klarer ikke å ligge hverken den ene eller andre veien..[:'(]

Ønsker deg masse lykke til, å håper du får innvilget å bli satt igang[:)]

ORIGINAL: Tvilling74

ORIGINAL: *Glufsa*

Tusen takk[:)]

Ja jeg har termin til fredag 3 september..[:)]

Grunnen til at jeg skal bli satt igang imorgen er pga svangerskapsdiabetes, bekkenløsning og ekstremt sliten..
Sover ikke mere enn max 2-4 t pr natt, for jeg klarer ikke å ligge hverken den ene eller andre veien..[:'(]

Ønsker deg masse lykke til, å håper du får innvilget å bli satt igang[:)]

Huff da[&:] hørtes ikke noe deilig ut...
Får satse på at alt går kjempe bra i morra [:D][:D][:D][:D]

Ja jeg håper jeg er ferdig imorgen, å at det ikke går over flere dager..
Så da er det bare å lade opp til imorgen..

Baggen er klar,kamera er tømt og ladet opp og jeg er klar som ei verpesyk høne[:D][:D]

lykke til!![:)][:)][:)]

Lykke til!![:D]

Back
Topp