Tvilling sjokk

MammaiMai

Flørter med forumet
Dagens store sjokk under rutine ultralyd er at ikke nok med at vi skal bli foreldre for første gang, men vi ska bli tobarnsforeldre på en og samme dagen ;o Må innrømme at jeg ble ganske sjokkert der jeg lå da jeg så at det var tvillinger i magen min. Fikk beskjed om at siden terminen nå ble 4. Mai , så ville jeg nok få April barn, men fortsetter sammen med dere i Mai allikevel.

Så , flere av Mai-jentene som skal ha tvillinger? :-)

Gratulerer med 2 små gullklumper i magen;)
Ja vi er en liten gjeng med tvilling gravide her etterhvert, så blir spennende å følge hverandre.

Vet du kjønn forresten?

Nei , det ble så dårlige bilder at de fikk ikke til å se kjønnene. Men skal på ny ultralyd på et annet sykehus i januar. Så satser på bedre bilder da :-)

Oj, det blir spennende ja! Gratulerer så mye  :)

WoW! Spennende :) Gratulerer med to små nøster i kurven da! :-D

Hvor mange tvillinger har vi her nå? Innbiller meg at vi har 3-4?

Synes du magen din virker stor, eller kom det helt ut av det blå? :)

Wow, gratulerer :) Og ja må være spennende når du går helt til ordinær ul og aner ingenting :)

for en overraskelse!! grattis 

Gratulerer så masse ! :D Er bare et par uker siden jeg selv fikk vite at vi skal få tvillinger så skjønner hvordan du har det nå ;) Det blir spennende å følge hverandre framover, og alle de andre her inne :)

Oi, det var litt av en overraskelse!!! Kan tenke meg det blir en fantastisk følelse når sjokket får lagt seg:) gratulerer:)

Oi! Gratulerer så mye!

Kan tenke meg at det var et sjokk å få se to i magen.. men gratulerer så mye :) Det blir nok kjekt når hodet får vendt seg til tanken på at det er to små som kommer :) 

Har du stor mage sånn at du burde tenkt tanken før ultralyd eller? 

Oj, skjønner at det var en overraskelse! Gratulerer så mye to små i magen!! 

Vell , magen har jo vokst en del , men ikke så mye at jeg tenkte at det måtte være to inni der. I alle fall ikke med tanke på at det er mitt første svangerskap , så har jeg jo ingen peiling på hvor stor akkurat min mage ville bli etterhvert :-b

Oi oi oi, det kan jeg tenke meg var sjokkbeskjed ja! :-) Gratulerer så mye med 2 friske fine barn i magen! :-)

Så artig!!
Gratulerer med to små i magen din

Gratulerer så masse! ja tror vi begynner å bli en liten gjeng her inne med tvillingmager nå :) Selv venter jeg eneggede tvillinger og blir forløst med keisersnitt i begynnelsen av april. Fikk vite at vi venter to små allerede i uke 7 på privat ul, så jeg har visst det en stund :) Kan jo fortsatt være at flere får samme beskjed som deg etterhvert som folk kommer tilbake fra ordinær ul :D Masse lykke til fremover! Jeg er også førstegangsfødende og har litt større mage enn det som er gjennomsnittet for enlinger:)

skjønner at det var overraskende! Blir litt å henge fingra i, MEN dobbelt så gøy sikkert :)

Så gøy.. veldig fin overraskelse :)

Back
Topp