Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også blitt fulgt opp veldig mye.. av å til en gang i uken.. Først trodde de at de delte alle fostersekkene men det er heldigvis blitt bekreftet en skillevegg foreløpig så deler de morkake men det skal bli bekreftet hos spesialist 12 februar på OUL å fra nå av så tar spesialistene overNytt for meg også dette. Vet bare at jeg blir fulgt veldig tett opp med ul og kontroller annenhver uke. Følger visst ekstra nøye med på eneggede pga faren for TTTS. Mine har felles morkake, men heldigvis hver sin fosterhinne.
Noen av dere som har vært gravid før og merker stor forskjell? Jeg er mye dårligere denne gang! Kvalmen er aller verst, men også følelsen a utmattelse.
Eneggede dine også da. Spennende! Ja kvalmen er virkelig ille. Klarer ikke gjøre noe. Skal til jordmor og manuellterapeut i dag, så i går lå jeg stort sett på sofaen for å kunne klare en tur ut i dag. Bekkenet var virkelig ille i går, så er en viss mulighet for at det blir krykker på meg nå. Måtte bruke det fra uke 20 sist svangerskap.
Jeg er 13+5.
Var på UL i uke 7 og 9 å da var det såpass tidlig i tillegg til dårlige UL apparater så var vanskelig å seAha. Tenkte de var eneggede siden det hadde vært tvil om fostersekk. Usikker på om jeg har kjent liv. Tror det noen ganger, men har morkaken på fremveggen så tror nok det er for tidlig. Kjente liv fra uke 15 sist, men da lå morkaken på bakveggen.
Hei er masse kjekke tvilling grupper på Facebook
Jeg er nesten bare der for tiden.. "Tvillingmødre " "tvillingmødre 2015" "tvillingforeldre"
Det er flere også. Jeg lærer masse!! Og det er flotte råd å få.
Selv er jeg 18+4 og venter toeggede, fikk først beskjed om eneggede, men så fant de ut at det var to morkaker/fostersekker og tydelig skillevegg.
Nå kjenner jeg ganske gode spark, spesielt på tvillingen som ligger til venstre kan også se det såvidt fra utsiden, helt herlig følelse!
Vi har ei jente fra før som blir 4 i mars, hun gleder seg også masse
Har vært på 2 ultralyder og skal på den 3 neste onsdag
Nå de siste ukene kjenner jeg litt hver dag. 2 siste ukene. Men som sagt helst på venstre siden, då regner med at den andre sparker innoverSå koselig da har meldt meg inn i de gruppene Når du begynte å kjenne liv, har du kjente hver dag siden da eller har det vært noen dager ute noe...?
Når kjente du liv første gang?
Vi har to fra før på 8 of 6 å de gleder seg også veldig å klarer nesten ikke vente
Nå de siste ukene kjenner jeg litt hver dag. 2 siste ukene. Men som sagt helst på venstre siden, då regner med at den andre sparker innoverSå koselig da har meldt meg inn i de gruppene Når du begynte å kjenne liv, har du kjente hver dag siden da eller har det vært noen dager ute noe...?
Når kjente du liv første gang?
Vi har to fra før på 8 of 6 å de gleder seg også veldig å klarer nesten ikke vente
Nytt for meg også dette. Vet bare at jeg blir fulgt veldig tett opp med ul og kontroller annenhver uke. Følger visst ekstra nøye med på eneggede pga faren for TTTS. Mine har felles morkake, men heldigvis hver sin fosterhinne.
Noen av dere som har vært gravid før og merker stor forskjell? Jeg er mye dårligere denne gang! Kvalmen er aller verst, men også følelsen a utmattelse.