tvi tvi for meg

proudmummy

Glad i forumet
ja..nå har jeg endelig funnet drømmejobben og sendt inn søknad i dag. guuuuuuud så jeg gruer meg om de ringer og vil ha meg inn på intervju.....oææææ[8D] ble jo sagt opp på min forrige jobb da jeg gikk gravid (veeeeet det ikke er lov, men disse karene er ¤&%++=)/&%¤¤¤##!!!! hele gjengen, så gidder ikke bry meg) pga omsetningssvikt osv osv..jatta jatta..[:@] pliiiis kryss fingrene for meg dah jenter

Krysse, krysse, krysse 

Good lucks! Krysser hele meg!

taaaakk[:D] er lizzom ikke ofte jeg har vært på intervju...og nå i tillegg er jeg nervøs pga ammetåka som ennå ikke har sloppet heeelt taket (hvor lenge kan slikt sitte egentlig??????). jeg kan plutselig (mens jeg svarer på et spm), bare glemme hva det hele dreier seg om.....eeeelller svare noe helt på jordet. klarer jeg å konsentrere meg 100% på et jobbintervju mon tro???

Masse lykke til

føler dere dere klar til å begynne i jobb nå om kort tid?? IKKE JEG! fordet om søknaden er inne på en BRA jobb, føler jeg meg ikke heeeeelt klar ennå. kunne godt tenke meg å være hjemme med luca en stund til. men men......har man noe valg lizzom.....?????[:(]

Back
Topp