Tverrleie..

IdaRoRa

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Nå må jeg til Ahus i morgen da lillebror har snudd seg tilbake i tverrleie...
Godt å bli fulgt opp, men jeg er så sykt redd for at jeg ikke får føde normalt!

Merker du at snur seg eller? Krysser fingrene for at han legger seg riktig fort igjen :)

Merker at han her snur seg overalt hele tiden! Frustrerende!!!

For en liten luring......... håper han snur seg :)

Vet du om de vil prøve å snu ham på sykehuset? Er det lenge til termin?

Vet du om de vil prøve å snu ham på sykehuset? Er det lenge til termin?

Tror ikke det er noe alternativ, for han har allerede snudd seg fra å ligge med hode med til tverrleie..
Jeg er 37 uker nå...

Tror ikke det er noe alternativ, for han har allerede snudd seg fra å ligge med hode med til tverrleie..
Jeg er 37 uker nå...
Da håper jeg han tar en plutselig helomvending! Tror du det blir keisersnitt, eller er det sjanse for at han snur seg under fødselen?

Da håper jeg han tar en plutselig helomvending! Tror du det blir keisersnitt, eller er det sjanse for at han snur seg under fødselen?

Om det blir keisersnitt kommer jeg til å bli så lei meg! Har gleda meg i snart 9 mnd til å føde!
Jm tror det blir vanlig fødsel, han ligger ikke helt i tverrleie, men mer på skrå. Får uansett vite mer på Ahus i morgen. For sjansen for at han finner riktig vei ut når riene starter er vist stor mente jm.
Men jeg syns det er så skremmende å ikke vite!

Om det blir keisersnitt kommer jeg til å bli så lei meg! Har gleda meg i snart 9 mnd til å føde!
Jm tror det blir vanlig fødsel, han ligger ikke helt i tverrleie, men mer på skrå. Får uansett vite mer på Ahus i morgen. For sjansen for at han finner riktig vei ut når riene starter er vist stor mente jm.
Men jeg syns det er så skremmende å ikke vite!
Skjønner deg godt! Jeg hadde også blitt skuffet hvis jeg måtte ta KS, men samtidig er det noe man ikke kan kontrollere selv. Skråleie er MYE bedre enn direkte tverrleie! Krysser fingrer og tær for at han snur seg!

Takk dere:) Han lå med hode ned idag! Liten ramp dette her! Hehe.. Han kan fint snu seg mer, men legen var 99% sikker på at det ville bli normal fødsel:)

ImageUploadedByBV Forum1421414969.679826.jpg

Fikk en ekstra titt på lillebror da:) og han ser ut til å bli en liten plugg på rundt 3900 sånn som storebror<3

Så bra å høre at han hadde snudd seg! Nå må han bare holde seg på plass frem til fødsel :)

Måtte på Ahus igjen idag, lå i tverrleie igjen nå! For en turner! Skal heldigvis tilbake på mandag!

Måtte på Ahus igjen idag, lå i tverrleie igjen nå! For en turner! Skal heldigvis tilbake på mandag!
Nei, nå må han gi seg! Han må vente til han kommer ut med å ligge i alle rare stillinger. Nå er det bare hodet ned som gjelder :D

Nei, nå må han gi seg! Han må vente til han kommer ut med å ligge i alle rare stillinger. Nå er det bare hodet ned som gjelder :D

Kjenner hodet godt under høyre ribbein nå.. Får ikke gjort annet enn å vente i spenning og håpe jeg slipper keisersnitt!!

Back
Topp