Tverrleie uke 37

H-40209120

Flørter med forumet
Hei! Er det noen flere her i uke 37 med baby i tverrleie? Eventuelt om det er noen her som har opplevd at babyen har snudd seg til hodeleie i uke 37?

Sniker. Begge mine lå i tverrleie til termin. Nr 2 ble snudd, men snudde seg tilbake til tverrleie noen dager senere :hilarious: men begge snudde seg med hodet ned rett før termin.

Hei! 36+3 i morgen, her ligger frøkna på tvers ja. Det virker som ho liker det, i hvertfall på kveldene:pHåper ho snur seg i tide!

Hei! Er det noen flere her i uke 37 med baby i tverrleie? Eventuelt om det er noen her som har opplevd at babyen har snudd seg til hodeleie i uke 37?
Min lå i seteleie i uke 36. I uke 38 hadde hun snudd seg. Veldig spent på om hun fortsatt ligger i hodeleie på fredag, da er jeg i uke 40+1. Hun hadde ikke festet hode i uke 39 ennå :/

Min lå i seteleie i uke 36. I uke 38 hadde hun snudd seg. Veldig spent på om hun fortsatt ligger i hodeleie på fredag, da er jeg i uke 40+1. Hun hadde ikke festet hode i uke 39 ennå :/
Hvis du skal gjette basert på bevegelsene du kjenner i mellomtiden?:) hva tror du? Begynner vel å bli trangt, så sannsynligheten er vel størst for at hun blir i hodeleie, eller fikk du andre indikasjoner fra jordmor?

Takk for det ❤️Jeg har vært på sykehuset til estimering av størrelse og vurdering i dag ( 37+3). Frøkna lå delvis med hodet vendt ned, så riktig vei i alle fall! Men ikke festet, så ho beveger seg nok som ho vil fortsatt. Så det blir igangsettelse eller KS til uka (av flere grunner enn leie). :smiley-ashamed004 :D :Heartpink

Takk for det ❤️Jeg har vært på sykehuset til estimering av størrelse og vurdering i dag ( 37+3). Frøkna lå delvis med hodet vendt ned, så riktig vei i alle fall! Men ikke festet, så ho beveger seg nok som ho vil fortsatt. Så det blir igangsettelse eller KS til uka (av flere grunner enn leie). :smiley-ashamed004 :D :Heartpink
Krysser fingrene for at lille holder seg nedovervendt til hun er ute Masse lykke til ❤️

Seteleie i uke 38. Ble anbefalt setefødsel av lege pga at dette var baby nr 3. Bestemte meg for et planlagt keisersnitt pga all risikoen som ble gjort rede. Jeg ønsket heller ikke ytre vending da fødsel kan settes i gang og sjansen for hastekeisersnitt var stor. Jeg ønsket et kontrollert keisersnitt med minst mulig risiko for både meg og baby.

Back
Topp