G giggsy Forumet er livet VIP 21 Jan 2010 #25 Den henger på veggen, men har ikke hengt den oppunder taket som mange med flatskjermer av en eller annen grunn gjør. [8|]
Den henger på veggen, men har ikke hengt den oppunder taket som mange med flatskjermer av en eller annen grunn gjør. [8|]
J Julimamma! Betatt av forumet 21 Jan 2010 #27 står på verdens styggeste tv benk[:@] jeg vil ha ny,men finner ingen jeg vil ha, som ikke er alt for bred, for det er kun ett sted jeg kan ha tv`n!!!!
står på verdens styggeste tv benk[:@] jeg vil ha ny,men finner ingen jeg vil ha, som ikke er alt for bred, for det er kun ett sted jeg kan ha tv`n!!!!
Prinsessa* Forumet er livet VIP Sommerfuglene Marsipanene 2019 Snøfnuggene 2025 ❄️ 21 Jan 2010 #32 hæng på veggen[:)] jammen godt med større plass.
Kattekvinnen Forumet er livet Augustlykke 2015 21 Jan 2010 #34 Står på TV-bord fordi vi bestandig glemmer å kjøpe veggfeste...[8|]
L L86 Elsker forumet 21 Jan 2010 #36 står på den ene sjenken vår...veldig deilig nå som snuppa er så rampete og ikke rekker opp til den hvertfall[:D]
står på den ene sjenken vår...veldig deilig nå som snuppa er så rampete og ikke rekker opp til den hvertfall[:D]
M Minni84 Forumet er livet 21 Jan 2010 #38 Vi har det hengende på veggen, på et "stativ" som vi kan dra ut og snu til sidene. Veldig praktisk[8D][:)]
Vi har det hengende på veggen, på et "stativ" som vi kan dra ut og snu til sidene. Veldig praktisk[8D][:)]