Tvangstanker..

Chibi

Hoot hoot!
Er det noen her som har noe rare tvangstanker eller ting de bare MÅ gjøre? [:D]

Jeg må ALLTID skylle glasset tre ganger før jeg bruker det. Fylle det helt fult og tømme det tre ganger, så fylle det halvfult og tømme det to ganger. [8D]

Ellers er det sånne "vanlige" ting som å ikke tråkke på kumlokk[8D] Men kumlokk med stjerne på MÅ jeg tråkke på. Har jeg gått forbi et kumlokk med stjerne på så må jeg gå tilbake for å tråkke på det. Selvom det betyr at jeg må stå og vente til det ikke er flere biler i veien [8D]

Nå fikk jeg skikkelig flashback til filmen, " Livets lyse side". Har ikke tvangstanker selv. Sikkert utrolig slitsomt for deg.

Jeg må ALLTID dobbeltsjekke, eller gjerne trippelsjekke at jeg har med meg alt jeg skal nå jeg skal ut..

Når jeg har låst døra , må jeg kjenne på håndtaket for å være sikker på at den er låst..

Når jeg smører meg mat, må pålegget ligge helt perfekt, og kan ikke stikke utenfor brødskiven og heller ikke overlappe hverandre... Derfor må jeg alltid smøre min egen mat[:-]

Og sikkert mye mer.. Har noen sære vaner[8D]

ORIGINAL: ToSmå2010

Jeg må ALLTID dobbeltsjekke, eller gjerne trippelsjekke at jeg har med meg alt jeg skal nå jeg skal ut..

Når jeg har låst døra , må jeg kjenne på håndtaket for å være sikker på at den er låst..

Når jeg smører meg mat, må pålegget ligge helt perfekt, og kan ikke stikke utenfor brødskiven og heller ikke overlappe hverandre... Derfor må jeg alltid smøre min egen mat[:-]

Haha så artig [8D]
Jeg kan ikke ha ost utenfor brødskiva når jeg lager toast [8D]

ORIGINAL: Chibi

Haha så artig [8D]

Nei akkurat det er jeg veldig nøye på, det er så ekkelt[:'(][8D]

ORIGINAL: Chibi

Haha så artig [8D]

Nei akkurat det er jeg veldig nøye på, det er så ekkelt[:'(][8D]

Øsj jah [:'(][8D]

Det var veldig rart å lese første innlegget ditt.. For jeg gjør nesten akkurat det samme.. Hvis jeg skal drikke vann MÅ jeg skylle glasset i hvertfall 2 ganger, hvis ikke 3.

ORIGINAL: Martemamma

Det var veldig rart å lese første innlegget ditt.. For jeg gjør nesten akkurat det samme.. Hvis jeg skal drikke vann MÅ jeg skylle glasset i hvertfall 2 ganger, hvis ikke 3.

Jah, gjør det spesielt hvis jeg skal drikke vann. Da er det ekstra viktig [8D]

DET burde jeg gjort! Men jeg har nok desverre en tendens til å ikke sjekke en eneste gang. Resultater er at jeg må snu og hente ting jeg har glemt.

Tror ikke jeg har noen sånne ting jeg MÅ gjøre, jeg. Jo jeg orker ikke at skapdørene står åpne, de må lukkes. Mest fordi det ser så rotet ut når de ikke er igjen[;)].

ORIGINAL: Mrs.Shaanett

*Skylle glasset før bruk
*Bestikk må alltid ligge øverst, altså at selve gaffelen er opp i skuffen
*Toalettpapiret MÅ alltid henge ut
*Kaster alltid den første skiven av osten
*Spiser kun leverpostei hvis den akkurat er åpnet
*Må ha smør over hele brødskiven
*Egen rekkefølge på vasking av bad
*Kun jeg som henger opp og bretter klær her hjemme, siden jeg har min egen metode
*Dyneåpningen må alltid ligge ned, kan ikke ha det mot ansiktet
*Er det mønster på bare den ene siden av dynen, må den alltid ligge opp
*Sorterer glassene etter høyden
*Tar bort klumpene i syltetøy
*Må alltid dekke opp bordet ordentlig når vi skal ha middag (Kan ha noe med at jeg er servitør)

Ja,det jeg kom på i farta[8D]

Den med leverposteien er jeg helt enig i!! Leverpostei som har stått åpen i kjøleskapet bare i noen timer smaker heeeelt annerledes enn nyåpna!
Pappa jobber på stabburet så da jeg bodde hos foreldrene mine så var det en nyåpna leverposteiboks i kjøleskapet omtrent hver dag [8D]

ORIGINAL: Mrs.Shaanett

*Skylle glasset før bruk
*Bestikk må alltid ligge øverst, altså at selve gaffelen er opp i skuffen
*Toalettpapiret MÅ alltid henge ut
*Kaster alltid den første skiven av osten
*Spiser kun leverpostei hvis den akkurat er åpnet
*Må ha smør over hele brødskiven
*Egen rekkefølge på vasking av bad
*Kun jeg som henger opp og bretter klær her hjemme, siden jeg har min egen metode
*Dyneåpningen må alltid ligge ned, kan ikke ha det mot ansiktet
*Er det mønster på bare den ene siden av dynen, må den alltid ligge opp

*Sorterer glassene etter høyden
*Tar bort klumpene i syltetøy
*Må alltid dekke opp bordet ordentlig når vi skal ha middag (Kan ha noe med at jeg er servitør)

Ja,det jeg kom på i farta[8D]

Enig i det jeg har uthevet.. Hadde visst flere tvangstanker jeg og ja[8D]

* Jeg må sortere klærne i str og farge når jeg hender det opp. Alt har sin plass.
* Alt må stå på riktig plass i oppvaskmaskinen
* Jeg er veldig opptatt av symetri og rekkefølger

haha;D dette var vittig! nei, jeg har ikke tvangs men såå vittig å lese!! [:D] d må jo være forferdelig slitsomt. håper du ser humoren i dette selv!;D du får skylle på hormonene[:D]

Back
Topp