tv3 idag

Jeg har sett episodene og filmen.
MASSE å glede seg til [:D]
 
ORIGINAL: Liams mamma

Jeg har sett episodene og filmen.
MASSE å glede seg til [:D]

 
filmen???
 
Ja de har laget en film siden serien ble litt amputert pga. det skrive-streik-greiene i usa for en stund tilbake.
Samle trådene liksom.
 
Har sett ferdig serien jeg... [:'(]
 
ORIGINAL: Sharon

Også sett alt, likte ikke slutten da.

 
Samme her...
 
Back
Topp