tv2- nå

x1xCatrine2

Gift med forumet
nå er det om keisersnitt og en mage som sprakk på tv2 nyhetene.. oioi

ikke akkurat noe jeg vil se nå...[&:]

Nei, skjønner det godt om du skal ha keisersnitt. Derfor jeg skreiv hva som skulle vises...

Uansett, de har vel lært!!!

Det verste er at dersom jeg må ha ks ved min fødsel nå, så blir jeg sydd med samme tråden!!!!!![:@][:@][:(]
Fatter ikke at de ikke bare bruker den "vanlige" sytråden frem til de har avklart risikoen med den de bruker nå...! Blir redd jeg da...[8|]

Turte ikke se på innslaget jeg..[&:]

Glad jeg gikk glipp av det[:-]

Det var vel kanskje ikke det beste å se på nei...[&:][&:][&:] Håper virkelig at det blir vanlig fødsel på meg, men det der var vel et sjeldent tilfelle og de har vel lært av sine feil[8|]

Kan ikke tro at de bruker den samme tråden igjen! det går jo ikke an nå som de har gått ut med at den faktisk er DÅRLIGERE enn den de brukte før!!!

Den er nok billiger. på sykehuset jeg jobber så driter de om produktene er dårlige og uhåndtelige, bare de er billigere, sykt

Uff ja...De innsparingene i helsevesenet er helt syke spørr du meg [:@]

Er skikkelig drittlei av å se på nyhetene og lese om St.Olavs..!! Virker som der er noe nytt dritt på dem hver dag! De har tydeligvis ikke penger til å drives da må de jo bare slutte før de tar livet av folk.. skjønner at de prøver å spare penger, men når dama som mister invollene sine på gulvet er sykepleier og tror hun skal dø, hvordan reagerer vanlige ikke-helsefaglærte på å se sin egen innside falle ut..?? alle bare sier at det er baer å beklage, noen må vel snart ha noe nytt å si? De visste jo at den tråden ikke er no bra.. den er billigere, men det er vel kanskje for den ikke utfører den enkle lille oppgaven den har..? [:'(]

Back
Topp