TV2 kl 22.35!!

*Musti*

Forumet er livet
Da begynner det en dokumentar om premature.. "Livet i en tynn tråd".. Veldig sterk dokumentar som har gått før..

Jeg så den forrige gang også.. Tårene rant.. Jeg fikk fullstendig flashback...

Så den sist og ser den igjen.
Veldig spesiellt tema og er veldig splitta kjenner jeg.

De foreldrene har det nok ikke lett [&:]

fader.... jeg gikk glipp av den :S

den går ennå. Jeg måtte selvfølgelig se. Nå  sitter jeg her med hjertet ennå mer i halsen.[:(] Visste ikke den gikk før jeg zappet meg på den.

[:(][:(]

GURI MEG
eg va sikker på att han elias skulle greie seg.. fikk ikke med meg hele men bare der han var begynt og bli bedre..tårene renner

ORIGINAL: MammaTilEmilie

GURI MEG
eg va sikker på att han elias skulle greie seg.. fikk ikke med meg hele men bare der han var begynt og bli bedre..tårene renner

Han var så nydelig der han lå..lille engelen..[:(][:(]

sitter å hulker, det er så trist, og se de små som ikke klarte seg er så grusomt[:(]

ORIGINAL: *Musti*

ORIGINAL: MammaTilEmilie

GURI MEG

Han var så nydelig der han lå..lille engelen..[:(][:(]

ja me engang eg så han i senga trudde eg han va bedre og når ho sa att han hadde sovnet stille inn hulket eg som bare det.. :( :(
begynte hvertfall og tute av tanken på og måtte "forlate" han der

Det der er mitt største mareritt .Verden er så urettferdig.Så små barn  må forlate den før  livet har i det hele tatt begynt.Og de pårørende..Å måtte sitte igjen med den sorgen[:(] Utenkelig smertefullt må det være

[:(][:(][:(][:(]

Føler meg så heldig... [&o]

huff[:(][:(]
var sterk domumentar[:(][:(]

Huff, så fælt det må være. Jeg lurer på om de små har vondt? De har jo nesten ikke hud, helt gjennomsiktige. Spasmer.. [:(]

Lillemor blei født i uke 28.. Hun hadde liksom sånn glasshud og ingen fett på kroppen.. Kunne ikke stryke på henne i starten for da ble hun stressa.. Måtte bare holde handa mi på henne..

Back
Topp