Tv2-innslag om Daniel

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/helse/article2536985.ece

Tenker mye på dere,selv om jeg ikke kjenner dere!
Dette skal ikke skje.
Har sett mange herlige bilder av Daniel på facebook. Og han såg ut som en godgutt!
Klarer ikke tenke meg hvordan dere har det nå,men vil tro det er grusomt.
Håper dere kommer dere gjennom hverdagen og klarer å glede dere over lillebror som trenger dere i lang tid fremover.

Klem fra meg.

Ånei, så tragisk!! Dette skal ikke skje! Var det ei her inne det skjedde med?

Jeg har ikke ord, vet ikke hva jeg skal si. Jeg kjenner dere ikke, men her tar tårene mine over. Vil bare si at jeg tenker på dere[:(]

Ja det var sønnen til en som kaller seg "chips" her inne.

ORIGINAL: Camilla*Theodor

Jeg har ikke ord, vet ikke hva jeg skal si. Jeg kjenner dere ikke, men her tar tårene mine over. Vil bare si at jeg tenker på dere[:(]

jeg tenker på henne hele tiden..
skjønner ikke at dette skal gå ann...
Hvil I fred Lille daniel[:(]

Ord blir fattige...så ufattelig,meningsløst,tragisk...lille gutten...[:(][:(][:(]

Hvil i fred

ORIGINAL: lihhhnn

jeg tenker på henne hele tiden..
skjønner ikke at dette skal gå ann...
Hvil I fred Lille daniel[:(]

ORIGINAL: Daizy

Ord blir fattige...så ufattelig,meningsløst,tragisk...lille gutten...[:(][:(][:(]

Hvil i fred

Uff Uff dette er tragisk. tenker på dere i den tøffe tiden. mange gode klemmer fra meg..

ORIGINAL: Daizy

Hvil i fred

sign

ORIGINAL: Junemamma

Uff Uff dette er tragisk. tenker på dere i den tøffe tiden. mange gode klemmer fra meg..

ORIGINAL: snuppah88

huff, det er så tragisk[:(]

Utrolig tragisk... [:(] Sender alle varme tanker til den lille familien..

Er forresten enig med hun som kommenterer under, utrolig dårlig av avisen at de siterer noe Chips har skrevet her inne, det er som regel en grunn til at man har et kallenavn på sånne sider, og ikke bruker sitt virkelige navn...
Spesielt dårlig gjort er det, når så mange kjenner igjen sidene bare fra det lille skjermdumpet som er avbildet..

ORIGINAL: hildemor_84

Sign. Rett og slett tragisk!!![:(]

[:(][:(]

de har jo stjålet det hun har skrevet her inne [:@] 

Back
Topp