Tv2.. film...

• Trådstarter Trådstarter 091215
  • Opprettet Opprettet
0

091215

Guest
Jeg bare elsker den filmen som går på tv2 no, savne the last dance!!

Sitter å tar meg noen glass vin og ser film mens sambo er ute på fest[:D]

Flere som ser film eller ?

Jeg sitter og ser samme filmen [:)] Gubben er akkurat dratt ut på byen, så sitter her med en Munkholm (gubben har drokke opp den vanlige ølla mi) som har ligget i kjøleskapet siden jeg var gravid. Alkoholfritt øl er ikke noe godt foresten [8D]

ORIGINAL: Puskinella

Jeg sitter og ser samme filmen [:)] Gubben er akkurat dratt ut på byen, så sitter her med en Munkholm (gubben har drokke opp den vanlige ølla mi) som har ligget i kjøleskapet siden jeg var gravid. Alkoholfritt øl er ikke noe godt foresten [8D]

Syyykt bra film[:)] Men ikke så bra at gubben din har drokket opp øla di da [:'(]

Satt og så på den filmen(samtidig som jeg er på bv) helt til sambo slo av sin pc og begynte å skifte kanaler[8|]

Gidder ikke si at jeg fulgte delvis med på filmen, han blir bare sur da[8D][;)]

ORIGINAL: smurfemor

Satt og så på den filmen(samtidig som jeg er på bv) helt til sambo slo av sin pc og begynte å skifte kanaler[8|]

Gidder ikke si at jeg fulgte delvis med på filmen, han blir bare sur da[8D][;)]

JOJO, du må si ifra [:D] Filmen er jo kjempe bra[:)]

Favorittfilmen min [:D]

Men har ikke fulgt med på den på tv2 dog...

ORIGINAL: Superjenta09

Syyykt bra film[:)] Men ikke så bra at gubben din har drokket opp øla di da [:'(]

Hehe, gjør ikke noe egentlig, syns han fortjener å drikke opp ølla mi nå, han har ikke drokke øl på snart et år han [8D]

ORIGINAL: Superjenta09

Åhh, såppas [:D]
Hehe, gjør ikke noe egentlig, syns han fortjener å drikke opp ølla mi nå, han har ikke drokke øl på snart et år han [8D]

Back
Topp