tv

lena

Elsker forumet
hvor mye ser deres barn på tv...tulla mi ser nesten ikke på tv i det hele tatt,kanskje en halv time om dagen...

Litt opp og ned, han vil gjerne ha på tv hele tiden, så vi må sette en del grenser på det området.
Som oftest blir det 30-60 min på morran og vanlig barne-tv (30-40 min?) før leggetid. [;)]

Min er tv slave(begge to).Kunne sitti hele dagen og glodd,men det får de ikke lov til da.

Er vi inne står som regel tv`en på, men han syns det er mer stas med bilene sine han[:)] Men han ser vel litt tv på morningen når jeg gjør meg klar også blir det barnetv om kvelden

Han ser om morningen og kvelden og avogtil på dagen,kommer helt an på,men han følger bare med i 10 min eller noe også begynner han og leke. Har ikke tolmodighet. [:D]

På morgenen så har vi på tv, men han ser jo ikke hele tiden...blir litt leking samtidig med barnetv. ellers ser vi sjelden på. Da tilfelle en av filmene hans, elias, brannmann sam, musikkvideo til kaptein sabeltann, byggmester bob... Blir vel kanskje 1 time om dagene eller noe, veldig opp og ned

Prøver å begrense det til kun barne-tv på hverdager, ca 30-40 min. Dvs, hun vil heller se på en av dvd`ene sine som regel, men får ikke se på før kl 18 allikevel. Synes det er en grei regel, egentlig. Og hun har begynt å akseptere at det er sånn også. I helgene kan det fort bli litt slappere med litt tv om morgenen også.

Back
Topp