Tv

_tredjepåvei

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberbarna 2019
Marsboerne 2023
Lar dere de små se på tv? Vet noen er for, og noen er imot dette. Her har vi fått en tv glad gutt allerede, og smiler med engang han ser mikke mus og handy manny på tv. Er morsomt å se på.
 
Hun er interessert i tv'en når den står på, men setter ikke bevisst på tv'en for at hun skal se på. Er litt ambivalent når det kommer til barn og tv :p
 
Hun er veldig opptatt av tv,spennende å stirre på. Barne-tv har jeg ikke prøvd..har på tven mest for å få litt støy egentlig,den eller radio på tv.
 
Oscar er opptatt av tven, men jeg setter han aldri bevisst i vippestolen foran den... Han koser seg like mye uten :)
 
Tv er fullav farger og lyd, skulle bare mangle at de blir litt opptatt av den. :) jeg skrur ikke av tvn når han er i nærheten av den i hvertfall. Hehe
 
Han her er en liten tvslave :p Hvis tv'en står på stirrer han som en gal :p ImageUploadedByBV Forum1363394029.086361.jpg
 
Her har jenta vært veldig opptatt av tv'en fra første stund:p Hun er veldig glad i simpson og family gay:p Tv'en står stort sett alltid på her i hjemmet, så ganske naturlig at hun tar en titt når hun stort sett sitter i stuen:)
 
Ja tv er som regel på her og, og jeg lar han se på barnetv når far jobber i nordsjøen og guttungen ikke vil like å leke i grinda, og jeg trenger å få gjort andre ting i hus. Men for ham er det vel samme hva som går på tv bare det er lyd og farge. Bortsett fra mikke mus da. Det er best tydeligvis.
 
Back
Topp