Tv-shop

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Jeg burde ikke se på tv-shop, jeg er så lett å påvirke! :P hadde jeg hatt råd så hadde jeg hatt alt de snakker om der stabla inn i et kott et sted :P det meste høres jo ut som skikkelig magi! :P

Samme her :p Men slice and dice skal jeg kjøpe :p Den er grisebillig på ebay så :p

Den skal ihvertfall GJØRE noe, ikke utføre magi :P Ab-sircle-pro og sånt syns jeg høres for godt ut til å være sant :P

Hehe.. har aldri sett på tv shop jeg.. Er liksom bare en samling av lange, kjedelige reklamer! =P Jeg er med andre ord ikke like lett å påvirke.. Ikke når det gjelder slike ting iallefall =)

Ja.. da pleier jeg å sette på en annen kanal =P

Sambo er også sånn som skal kanalsurfe i pausene, men jeg er for virrete til å finne tilbake til det jeg skulle se, så blir jeg sittende å se på noe jeg ikke er så kjempebegeistra for, og så blir jeg sur når jeg kommer på at DET går jo DER og NÅ går jeg glipp av det!! :P

Sambo er også sånn som skal kanalsurfe i pausene, men jeg er for virrete til å finne tilbake til det jeg skulle se, så blir jeg sittende å se på noe jeg ikke er så kjempebegeistra for, og så blir jeg sur når jeg kommer på at DET går jo DER og NÅ går jeg glipp av det!! :P

Akkurat som meg! Jeg blir så irriterert når jeg kommer på at jeg egentlig bare bytta kanal pga reklamepause :(

Back
Topp