Tv-serietips??

SaraSydame

Forelsket i forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Inspirert av mars-gruppa! Hvilke anbefalinger har dere til tv-serier??

Jeg elsket Normal people på nrk1. Og karlek og anarki på Netflix. Ellers er jeg ganske tom for tiden... Ser opp igjen alle sesongene av Friends nå for tiden:joyful:
 
Er ikke så flink til å begynne på nye serier, så her går egentlig modern family på repeat:hilarious: Håper jeg får noe inspo fra dere andre! Her er i hvert fall favorittene mine;

Tv2 Sumo
- Sommerdahl mordene

NRK
- Rådebank
- De var fem
- DNA

Netflix
- Modern family
- Lucifer

Viaplay
- Pørni
 
Er ikke så flink til å begynne på nye serier, så her går egentlig modern family på repeat:hilarious: Håper jeg får noe inspo fra dere andre! Her er i hvert fall favorittene mine;

Tv2 Sumo
- Sommerdahl mordene

NRK
- Rådebank
- De var fem
- DNA

Netflix
- Modern family
- Lucifer

Viaplay
- Pørni

Ser mye på repeat jeg også (tør ikke å si hvor mange ganger jeg har sett Modern family). Likte godt Pørni og Rådebank. De andre har jeg ikke sett :happy:
 
men gruppe ulike mennesker som drar til Hawaii på et luksus-resort. Alle er rike og tilsynelatende vellykkede, men det viser seg å være svært dysfunksjonelle relasjoner! Den er bare så herlig!

Hørte faktisk om den på podcasten til harm og Hegseth i dag, må sees!
 
The Bold Type

grey’s anatomy

lucifer

Chicago Med - PD - Fire

Virgin River
 
Er ikke så flink til å begynne på nye serier, så her går egentlig modern family på repeat:hilarious: Håper jeg får noe inspo fra dere andre! Her er i hvert fall favorittene mine;

Tv2 Sumo
- Sommerdahl mordene

NRK
- Rådebank
- De var fem
- DNA

Netflix
- Modern family
- Lucifer

Viaplay
- Pørni
Pørni er nyyydelig.
 
Nettopp blitt ferdig med clickbait på Netflix, og den mååå dere se. Så utrolig spennende og uventa handling!:happy
 
God idé!

NRK:
Symesterskap

Netflix:
New Amsterdam
Designated Survivor
The Crown

Kanskje House of Cards etterhvert.
 
Rick and Morty

Breaking bad

Behind her eyes

Black mirror

American horror story

Lost:hilarious:
 
Back
Topp