Tv-serietips??

SaraSydame

Forelsket i forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Inspirert av mars-gruppa! Hvilke anbefalinger har dere til tv-serier??

Jeg elsket Normal people på nrk1. Og karlek og anarki på Netflix. Ellers er jeg ganske tom for tiden... Ser opp igjen alle sesongene av Friends nå for tiden:joyful:

Er ikke så flink til å begynne på nye serier, så her går egentlig modern family på repeat:hilarious: Håper jeg får noe inspo fra dere andre! Her er i hvert fall favorittene mine;

Tv2 Sumo
- Sommerdahl mordene

NRK
- Rådebank
- De var fem
- DNA

Netflix
- Modern family
- Lucifer

Viaplay
- Pørni

Er ikke så flink til å begynne på nye serier, så her går egentlig modern family på repeat:hilarious: Håper jeg får noe inspo fra dere andre! Her er i hvert fall favorittene mine;

Tv2 Sumo
- Sommerdahl mordene

NRK
- Rådebank
- De var fem
- DNA

Netflix
- Modern family
- Lucifer

Viaplay
- Pørni

Ser mye på repeat jeg også (tør ikke å si hvor mange ganger jeg har sett Modern family). Likte godt Pørni og Rådebank. De andre har jeg ikke sett :happy:

men gruppe ulike mennesker som drar til Hawaii på et luksus-resort. Alle er rike og tilsynelatende vellykkede, men det viser seg å være svært dysfunksjonelle relasjoner! Den er bare så herlig!

Hørte faktisk om den på podcasten til harm og Hegseth i dag, må sees!

The Bold Type

grey’s anatomy

lucifer

Chicago Med - PD - Fire

Virgin River

Tv2 Sumo
- Sommerdahl mordene

NRK
- Rådebank
- De var fem
- DNA

Netflix
- Modern family
- Lucifer

Viaplay
- Pørni
Pørni er nyyydelig.

Har nettopp sett feel good på netflix, kan anbefale den!

Nettopp blitt ferdig med clickbait på Netflix, og den mååå dere se. Så utrolig spennende og uventa handling!:happy

God idé!

NRK:
Symesterskap

Netflix:
New Amsterdam
Designated Survivor
The Crown

Kanskje House of Cards etterhvert.

Rick and Morty

Breaking bad

Behind her eyes

Black mirror