Tv-serier

Orange is the new black, Orphan black, The Fosters...Er de jeg har sett på nå ;)

Ser ikke på noe, har ikke tid :P Men første gangen jeg gikk gravid hadde jeg god tid til det. Jeg så mye på kanalen Investigation Discovery :) Mye spennende der.

Signerer Call the midwife, californication, stranger things, orange is the new black, breaking bad, modern family og orphan black! I tillegg vil jeg anbefale shameless, grace and frankie, dexter, the bletchley circle, broen, rupauls dragrace, sons of anarchy og trailer park boys :laughing021 er ikke sikkert det er helt din humor, men jeg lo så jeg grein av de trailergutta. Chefs table er som meditasjon for meg å se på. Elsker den serien. Alle ligger på netflix :smiley-bounce012

Skjønner at jeg har vært hjemme i noen mnd nå :smiley-ashamed008:smiley-ashamed005

På nrk bør du se unge lovende, skam og valkyrien.

Mine favoritter er Homeland, dexter, breaking bad og the following :D

The Paradise anbefaler jeg!

Ellers Game of Thrones, Outlander, Reign, Gilmore Girls, Supernatural, Bones, Doctor Who, Sherlock, Being Human, White Queen.

Signerer Call the midwife, californication, stranger things, orange is the new black, breaking bad, modern family og orphan black! I tillegg vil jeg anbefale shameless, grace and frankie, dexter, the bletchley circle, broen, rupauls dragrace, sons of anarchy og trailer park boys :laughing021 er ikke sikkert det er helt din humor, men jeg lo så jeg grein av de trailergutta. Chefs table er som meditasjon for meg å se på. Elsker den serien. Alle ligger på netflix :smiley-bounce012

Skjønner at jeg har vært hjemme i noen mnd nå :smiley-ashamed008:smiley-ashamed005

På nrk bør du se unge lovende, skam og valkyrien.
Wow! Du har oversikt! Takk:)

Ser mange nevner Breaking bad, så det blir neste på lista her :D

Back
Topp