Tv-serier

Forventningsfull:)

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Jeg trenger en (eller flere) TV-serier å se mens jeg strikker klær til mini nå, og når jeg er i permisjon (hvis jeg får noe tid mens baby sover:) )
Jeg har sett Downton abbey flere ganger, og liker den typen seirer, likte godt de første sesongene av Gilmore Girls, men også spenningsserier. Noen forslag?
Hva ser du på?

Jeg holder akkurat på med Gilmore Girls igjen, og Downton Abbey står nest på listen min, så vi har nok litt lik smak :) Koste meg masse med How I Met Your Mother, men vet at ikke alle liker den. Har du sett BBCs Pride and Prejudice miniserie (med Colin Firth). Tror den er på en 5-6 timer, og vel verdt å se!

Jeg begynte på House jeg, fra start av, mens jeg strikker. Perfekt strikke tv :-P har også Pretty little liars som jeg ser av og til.
Utover det så er jeg dårlig på serier, har liksom aldri tid å følge med :-P

Jeg holder akkurat på med Gilmore Girls igjen, og Downton Abbey står nest på listen min, så vi har nok litt lik smak :) Koste meg masse med How I Met Your Mother, men vet at ikke alle liker den. Har du sett BBCs Pride and Prejudice miniserie (med Colin Firth). Tror den er på en 5-6 timer, og vel verdt å se!
Da har vi veldig lik smak, for jeg har sett begge de andre du nevner og! :) Men takk for tips uansett!
Har du sett de nye Gilmore-episodene? Jeg tenkte å se gjennom serien på nytt før jeg ser de nye, men har akkurat bestemt meg for at jeg ikke gidder å se de siste sesongene. Det taper seg virkelig etterhvert. Men jeg vil se de nye, da!

Call the midwife anbefaler jeg på det sterkeste. Kjempe koselig serie på netflix.

Jeg trenger en (eller flere) TV-serier å se mens jeg strikker klær til mini nå, og når jeg er i permisjon (hvis jeg får noe tid mens baby sover:) )
Jeg har sett Downton abbey flere ganger, og liker den typen seirer, likte godt de første sesongene av Gilmore Girls, men også spenningsserier. Noen forslag?
Hva ser du på?
jeg synes game of thrones er bra. liker også godt suits :-)

Hehe, ser jeg har helt annen smak i serier enn deg, men om du vil prøve deg på noe annet så er Stranger things kjempebra (og veldig spennende). Liker også game of thrones, The expance, Jessica Jones, Modern family, Black Mirror og andre serier jeg ikke kommer på akkurat nå ;)

House of cards, Black sails, Banshee og Blacklost er serier jeg liker godt. Og som bakgrunnstøy når jeg strikker går det i Bones, Dexter og House :D

Suits, homeland, blacklist er serier jeg ser sammen med samboeren :) pretty little liars ser jeg når han er på jobb, hehe :)
Ja, de som passer å se med mannen må jeg nesten spare til han er der. Vi har bla sett White collar. Magisk spennende serie! :)
Antar at suits er litt samme greia?

Breaking Bad er en av de beste seriene jeg har sett. Og så digger jeg Californication. Har også begynt å se Ripper Street. Som regel pleier jeg bare å se Desperate Housewives, Sex And The City eller noe på TV. Når neste kommer, så blir det nok mer serier igjen. :-) Digger forøvrig Downton Abbey, men jeg kommer meg aldri i mål, for jeg mister interessen. [emoji14]

Back
Topp