Tv serier :)

Jeg har fått dilla (på nytt) på Greys!

Ellers har jeg og er jeg fornøyd med;

Prison break
The Borgias
Breaking bad
Heros
House of cards
Boardwalk empire

:)


<3
 
Og jeg ser Millionaires Club på TVN på formiddagen (hahaha) litt parallelt med Fødeavdelingen i reprise på FEM. Trenger litt søppeltv å drømme meg bort med. :p
 
Og jeg ser Millionaires Club på TVN på formiddagen (hahaha) litt parallelt med Fødeavdelingen i reprise på FEM. Trenger litt søppeltv å drømme meg bort med. :p
Millionares club er jo sååå morsomt :p ser på det selv :p
Søppeltv er jo det som funker! ;P


Sendt fra iphone via bv forums app
 
Det er jo søppeltv som gjør at man får ta igjen den søvnen man ikke fikk på natta:D

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Det er jo søppeltv som gjør at man får ta igjen den søvnen man ikke fikk på natta:D

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
I kveld skal jeg være oppe til jeg besvimer av trøtthet. SÅ lei av å ligge i den senga og vri meg - og høre på mannen som enten snorker eller "plopper". Den ploppingen er utrolig irriterende! Haha..
Men jeg må få med meg millionærene i morgen formiddag, altså! :D
 
Disse følger jeg med på:
-Broen
-The walking dead
-Pretty little liars
-The big bang theory

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
 
I kveld skal jeg være oppe til jeg besvimer av trøtthet. SÅ lei av å ligge i den senga og vri meg - og høre på mannen som enten snorker eller "plopper". Den ploppingen er utrolig irriterende! Haha..
Men jeg må få med meg millionærene i morgen formiddag, altså! :D
Viktig å få med seg det :p Mye merkelige millionærer :p hehe
 
Det er ikke godt å si:p når jeg får sånne ufrivillig tidlig morninger som i dag, kan jeg alltid stole på at litt søppeltv får meg i søvn etterhvert:) haha!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Helt klart :)


Sendt fra iphone via bv forums app
 
Back
Topp