TV serier

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Hva ser dere på?

Akkurat nå ser jeg på Elemantary. Bra serie.

Ellers har vi sett alle episodene som finnes av How I met your mother på netflix, og nettopp begynt med alle episodene av The big bang theory. Ellers liker jeg csi, downton abbey ++

Jeg er TVSLAVE :D

navy NCIS
Svenske hollywoodfruer
Castle
The Mentalist
Revenge, hadde sesongpremiere idag :D:D:D:D:D:D
Bones
CSI Miami

Må også se
Luksusfellen
Åndenes makt

Elsker opptakeren, for ofte krasjer porgrammene :P

Bra det ikke bare er jeg ;)

Ser forøvrig også på Halvbroren (fantastisk), en del reality (farmen, slankekrigen, masterchef), elsket stjernekamp (den på NRK) og det store korslaget! Tja, mye mer og! :) :P

jeg orker ikke å se på serier nesten jeg :/ blir så sliten :(

Ser på the big bang theory, home and away, mannen ser på hotell cæsar. Ekkers er det two and a half men, kongen av queens når det ikke er noe anbet på tv :) ser også avog til på house. Og åndenes makt :)

Big bang theory, slankekrigen, greys, privat praksis, friends, cougar town....elsker komedie serier :)

Tør nesten ikke fortelle :p
Grey's, How I Met Your Mother, Bones, Pretty Little Liars, 24, Homeland, Private Practice, Hawaii 5-0 og sikkert noe mer. Nå skal det sies at jeg ofte bruker det i bakgrunnen når jeg jobber og ikke følger med på alt som blir sagt. Dessuten er jeg syk denne uken og har snart sett en sesong med Brothers & Sisters.... Mannen kaller meg Norges seriemester ;) Må passe på mens jeg enda bare har meg selv å tenke på, og han bruker mye tid på PS3. Sånn, da var samvittigheten straks mye bedre :D

Har ingen jeg følger med på fra uke til uke, men har noen serier jeg kjøper på DVD når de kommer ut : greys anatomy, criminal minds. Har også hele Angel-serien :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Fått dilla på pretty little liars jeg!!!:) på netflix,skulle egentlig ikke ha det over gratis tiden MEN tror vi må det altså...så jeg får sett ferdig

Vi har sett six feet under, Dexter, og holder nå på med sons of anarchy ( mangler siste sesongen), skal begynne på en ny serie nå, men vet ikke hvilken. Vi har nå fått netfix, så kanskje vi skal prøve oss på how I meet youre mother? Hvis den anbefales?
Vi har brukt å leie på biblioteket vi.

Følger fortiden ikke med noe på tv.. Deilig:)

Hotel cæsar er et must både for mannen og meg.
Vi har sett hele prison break og var hekta.
I tillegg har jeg sett ferdig Home and away og venter i spenning på at sesong 2013 skal starte opp i Australia :)

Vi har nettopp sett ferdig The Walking Dead sesong 2! Venter i spenning på 3'eren! Ellers ser jeg på Heroes, Fringe, Tru Blood, Bones, Charmed og Merlin f.eks:) På tv ser jeg gjerne på CSI, Greys anatomy, House og the Big Bang Theory:)

Hotel cæsar er et must både for mannen og meg.
Vi har sett hele prison break og var hekta.
I tillegg har jeg sett ferdig Home and away og venter i spenning på at sesong 2013 skal starte opp i Australia :)
Hvor finner du de nye episodene?:)

Her går det i hele sesonger på dvd eller netflix.

Supernatural. Venter på s 7
Fringe. Venter på s 4
Walking dead. Venter på s 2
True blood. Venter på s 4
Vampire diaries. Venter på s 3
Dexter

Irriterende at netflix har så få sesonger av det jeg vil se.

Sent from my LT15i using BV Forum

Halvbroren, gleder meg til søndag igjen :)
Pretty little liars
How i meet your mother
Big Bang Theory

Her går det i hele sesonger på dvd eller netflix.

Supernatural. Venter på s 7
Fringe. Venter på s 4
Walking dead. Venter på s 2
True blood. Venter på s 4
Vampire diaries. Venter på s 3
Dexter

Irriterende at netflix har så få sesonger av det jeg vil se.

Sent from my LT15i using BV Forum

Ser på litt av de samme tingene vi da:) Var litt redd for at jeg var den eneste som ser på zombier og vampyrer og sånn:P Egentlig har jeg lyst til å se på Supernatural også, men husker jeg så en episode med bloody mary myten og noe speilgreier en stund tilbake, og syns det var så sinnsykt creepy:/ Ikke turd å se på det siden:P

hm... tvslave jeg og....
sett på one tree hill, prison break,

home and away, cæsar, big bang theory, two and a half men, house, (sikkert flere hehe tvprogrammer og )

Vi har sett six feet under, Dexter, og holder nå på med sons of anarchy ( mangler siste sesongen), skal begynne på en ny serie nå, men vet ikke hvilken. Vi har nå fått netfix, så kanskje vi skal prøve oss på how I meet youre mother? Hvis den anbefales?
Vi har brukt å leie på biblioteket vi.

Følger fortiden ikke med noe på tv.. Deilig:)
How i met er suuuuper bra! Og vanedannende!

Back
Topp