TV-serier og filmer

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Hva ser dere på av film og serier for tiden? Greit å ha noe å fylle tiden med om man blir litt bundet til sofa eller seng i tiden fremover :P

Og en superteit, men merkelig fengende serie når en ikke orker annet enn å ligge på sofaen: Jane the virgin. Den er veldig teit, men også spennende på en eller annen måte.

Den hørtes veldig spennende ut, sånn navnet tatt i betraktning! Hva handler den om?
Ja, veldig. Det handler om to som jobber i FBI og intervjuer seriemordere for å lære om psykologien bak de bestialske mordene og hva som driver noen mennesker til å gjøre slikt. De utvikler metoder for å lage en «profil» for gjerningspersonen, og for å lære hvordan en kan klare å ta vedkommende. Anbefales, men ikke rett før man legger seg, jeg har drømt om ting fra serien hver natt de siste fem nettene :p

Vi ser siste episode av The Blacklist som ligger ute på Netflix. Vet ikke hva vi skal se etter det.

Jeg ser Outlander for 6 eller 7 gang... Har de på DVD, så jeg har lett tilgang. Gleder meg til nyåret da neste sesong kommer ut. :smiley-bounce016

Ellers ser vi på sick note. Den er hysterisk morsom.

Vi ser «Den som dreper» (begge seriene) og kan også anbefale Wisting :D

• Liker
Reactions: LSB
Lette serier
Working moms
Jane the virgin
Younger
Grey's
Orange is the new black
Gilmore Girls
Frustrerte fruer

Tyngre men veldig bra serier
Handmaids tale
Homeland
Dark
Game of thrones
House
Black mirror

Mange er nevnt av andre, men jeg og mannen har akkurat sett ferdig Stranger Things på Netflix, den likte vi ;) jeg har også små humret meg gjennom MELK som jeg fant på viafree (har to-tre episoder igjen)

Outlander, Orange is the new black, game of thrones, big bang theory er favoritter her. Akkurat nå har jeg nettopp begynt på Frustrerte Fruer, er jo evigheter siden jeg så det sist så mye jeg ikke husker! :happy:

Lette serier
Working moms
Jane the virgin
Younger
Grey's
Orange is the new black
Gilmore Girls
Frustrerte fruer

Tyngre men veldig bra serier
Handmaids tale
Homeland
Dark
Game of thrones
House
Black mirror
Working moms er lett underholdning :D så begge sesongene nå nettopp:)

Blindspot er veldig spennende serie som passer for begge kjønn, anbefales!

Back
Topp