Tv-serie

jenta86

Gift med forumet
Har dere en serie dere MÅ se og har fulgt med noen år?
Jeg må se Home & Away og har sett det så lenge jeg kan huske ;) :p
Ser det på DailyMotion om jeg ikke får det med meg på Tvn :)

CSI er vel det jeg har fulgt med på i alle år, og fremdeles ser om og om igjen på dvd, selv om jeg kan episodene så og si utenat :-P Friends kan jeg og utenat, hehe :-P Liker godt The big bang theory også! Wæh, har maaange fler også! :-P

Jeg er ikke stolt av det, men jeg har sett absolutt alle episodene av Hotell Cæsar...
Du er ikke alene om det ;) jeg har ikke fått med meg noen av episodene før sommeren og ikke det som har begynt nå...
Kanskjr lik så greit så får jeg lagt det på hylla :p

Ser altfor mye på tv og serier :p Må alltid få med meg Two and a half man og the big bang theory :D
Ikkje lenge siden eg så drop dead diva og sons of anarchy ferdig :)

Jeg følger ikke med på tv, men følger likevel godt med på; Desperate Housewives, Greys anatomy, Bones, Supernatural, The mentalist og Ghost Whisperer (den er jo ferdig nå, men har sett alt!)
Har ikke sett alt av ALLE disse... men dette er serier jeg starter å se om igjen og om igjen - og ser helt til det siste som er kommet ut. Før jeg begynner på en annen av seriene mine igjen :p
Nå for tiden er det the mentalist jeg holder på med.

Grey's anatomy!!
One tree hill!
Ser også home and away. D har jeg gjort helt siden barneskolen.
Teller Keeping up with the Kardashians? :p

Her og:D hehe vet ikke om noen andre som ser på det så trodde jeg var eneste nesten:P
Ingen av mine venner som ser på det her heller...de bare himler med øynene :p
Jeg lever meg godt inn i episodene..sånn som idag;da ble det grining gitt :p

Ingen av mine venner som ser på det her heller...de bare himler med øynene :p
Jeg lever meg godt inn i episodene..sånn som idag;da ble det grining gitt :p
Hehe:) jeg har satt meg ned med kveldsmat og skal se opptaket nå:D noe å glede seg til hver kveld når det er "meg-tid":D

Home and away her også. 21 min hver kveld på dailymotion :D Er up to date på episodene down under. Ellers er det egentlig bare Suits som går nå som jeg følger med på ukentlig. Andre serier ser jeg ofte på i maraton. Orange is the new black osv.. Også venter jeg på ny sesong av Greys :)

Må se Game of Thrones. Ellers har jeg sett veldig mye. Dexter, breaking bad, Orange is the new, greys, girls +++ det meste egentlig. Siste serien jeg så var "the leftovers"'anbefaleS! Er på HBO :)

Back
Topp