TV program

Jepp.
Ei jeg jobbet med da jeg var 18 år fant ut at hun var gravid i 6.mnd.

Vi hadde ikke merket noe på henne, og hun var ganske syltynn ;-)

Jobbet med en som havnet på sykehus med magesmerter. Det var fødsel!

Nå gikk ikke jeg i fødsel uten å vite det men fant ut at jeg var gravid lang over uke 20 (mener jeg å huske) med storesøster... Ingen mage, ingen symptomer, gikk på ppille så ingen mens og kjente ikke spark før mot slutten... Så tror absolutt det er mulig ja... Har sett programmet selv og de fleste sier jo at når de tenker over det i ettertid burde de ha skjønt det men når de har gått på ppiller osv så tenker mann ikne den veien, det veit jeg alt om :p

Nå gikk ikke jeg i fødsel uten å vite det men fant ut at jeg var gravid lang over uke 20 (mener jeg å huske) med storesøster... Ingen mage, ingen symptomer, gikk på ppille så ingen mens og kjente ikke spark før mot slutten... Så tror absolutt det er mulig ja... Har sett programmet selv og de fleste sier jo at når de tenker over det i ettertid burde de ha skjønt det men når de har gått på ppiller osv så tenker mann ikne den veien, det veit jeg alt om :p
Er jo det som er så spennende synes jeg. For så lenge hodet er innstilt på at man ikke er eller kan bli gravid så legger man helt andre ting i symptomer. Jeg er sikker på at jeg ikke hadde merket det enda om jeg ikke hadde tatt test, for medisinene jeg gikk på gjorde meg kvalm og vekten har gått mye opp og ned :P

Fant det ikke ut før jeg var 16-17 uker med førstemann. Brukte prevensjon, så var ikke i mine tanker.

Ja, ei venninne av meg.

Hun viste ikke at hun var gravid fordi hun hadde uregelmessige mens. Så at den kom og gikk var ikke store greiene.

Hun gikk til legen for å sjekke stoffskifte fordi hun hadde gått opp litt i vekt. Da tror jeg hun var 6 mnd på vei. Hun fødte veldig tidlig, men alt gikk heldigvis bra.

Back
Topp