Må ha vært litt av et sjokk!Ja, jeg vet om ei som gikk tidlig fra jobb en fredag pga smerter i ryggen, dro legen og måtte ringe jobb og si hun ikke kom tilbake på en stund, hun var blitt mamma!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ha vært litt av et sjokk!Ja, jeg vet om ei som gikk tidlig fra jobb en fredag pga smerter i ryggen, dro legen og måtte ringe jobb og si hun ikke kom tilbake på en stund, hun var blitt mamma!![]()
Shit!!! Stakkars jente!!!!Jobbet med en som havnet på sykehus med magesmerter. Det var fødsel!
Er jo det som er så spennende synes jeg. For så lenge hodet er innstilt på at man ikke er eller kan bli gravid så legger man helt andre ting i symptomer. Jeg er sikker på at jeg ikke hadde merket det enda om jeg ikke hadde tatt test, for medisinene jeg gikk på gjorde meg kvalm og vekten har gått mye opp og nedNå gikk ikke jeg i fødsel uten å vite det men fant ut at jeg var gravid lang over uke 20 (mener jeg å huske) med storesøster... Ingen mage, ingen symptomer, gikk på ppille så ingen mens og kjente ikke spark før mot slutten... Så tror absolutt det er mulig ja... Har sett programmet selv og de fleste sier jo at når de tenker over det i ettertid burde de ha skjønt det men når de har gått på ppiller osv så tenker mann ikne den veien, det veit jeg alt om![]()
Ja! Helt utrolig. Skjønte allerede i uke 4 at det var noe som "feilte" kroppen.Må ha vært litt av et sjokk!