TV på soverommet...

Jeg hater faktisk TV så vi har ikke TV på rommet[:)] Men hadde ikke sagt nei hvis han ville ha en dit, så lenge den ikke skulle stå på vær dag[:-]

*hørerRockythemesongmensDollfacegjørpushupsforåblisterknoktilåbæredennedikjelleren*

(hmmmm note til Babyverden, vi trenger en treningssmiley)

Niks,ikke på soverommet!Det har jeg nekta på i 10 år nå.Det rommet er kun til 2 ting,det er sove og løøøv....Vi ser nok på tv i stua,så det er godt å kunne ha tv-fri sone så vi får slappet ordentlig av i senga[;)]

Vi har TV på soverommet. Ligger ikke og ser på film til langt på natt slik at vi ikke får nok søvn, men deilig i helgene å ligge leeenge å kose seg med noe bra på TV[:D][;)]

Skal få det innstalert om ikke så lenge, når hu lilla komme[:D] Gleder meg masse. Typen er ikke så veldig fan av det, men har fått viljen min te slutt... hehhe[:D] 

Vi har en ekstra TV der som vi bare har video og DVD koblet til. deilig å ligge å slange seg og se på film i blandt, men det er ikke mye den blir brukt.[;)]

vi har, men er ikke overlykkelig over det...sambo ser gjerne ferdig en film eller noe sånn i senga også glemmer han å skru av tv'n så jeg våkner midt på natten/tidlig om morgenen å må skru den av..sover ikke noe godt med den på!

Back
Topp