TV med fødsler.

Smor27

Elsker forumet
August 2018
Novemberlykke 2020
Leter etter tips til serier/programmer som omhandler fødsler. Jeg har sett jordmødrene på NRK og det dukker opp klipp fra noe amerikansk/engelsk på Facebook, men jeg vet ikke hvor jeg kan se det. Hva ser dere på?
 
Åååå, håper noen svarer!! Jeg elsker å se på fødeprogram men har sett jordmødrene på NRK flere ganger og alle fødeavdelingene som logger på Dplay! (Hehe, jeg vet at jeg helt klart har litt spesielle tvinteresser):smiley-ashamed005:laughing002
 
One born every minute (?), tror kanskje den er på dplay? Gikk ihvertfall på TVNorge før.

Det rare er at jeg alltid gråter når jeg ser fødsler på tv, men det kom ikke en tåre da jeg fikk mine egne på brystet etter fødsel :hilarious:
 
Leter etter tips til serier/programmer som omhandler fødsler. Jeg har sett jordmødrene på NRK og det dukker opp klipp fra noe amerikansk/engelsk på Facebook, men jeg vet ikke hvor jeg kan se det. Hva ser dere på?

hva handler jordmødre om? Er d mye informasjon relatert til oss som skal føde eller blir mye «sensurert»? :smug:
 
hva handler jordmødre om? Er d mye informasjon relatert til oss som skal føde eller blir mye «sensurert»? :smug:

Det handler om jordmødre på Drammen sykehus og sesong 2 er fra distriktet (Odda etc). Viser ekte fødsler og mye av tingene som jordmødre står i. Jeg synes den er informativ i form av hvordan ulike fødselsforløp kan være :) fin serie fra 2007
 
«Beretninger om begynnelser», ikke direkte om fødsler, men mer svangerskap og risikosvangerskap. Filmet fra observasjonsposten på Ullevål :)
 
Sniker
Finnes en serie på YouTube om fødsler i Russland som er tekstet på engelsk :) de er litt drøye bare til informasjon!
 
«Beretninger om begynnelser», ikke direkte om fødsler, men mer svangerskap og risikosvangerskap. Filmet fra observasjonsposten på Ullevål :)
Hvor finner du denne?
 
Back
Topp