TV/iPad? (osv) Får barnet ditt se på det? Lite? Ingenting? Mye?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Han får se på litt etter frokosten eller mens han spiser, men utenom det er det nada. Merker nettene blir "umulig" om han har sett mye på tv eller noe, spesielt om det er tett ved leggetid. Da kan vi regne med mye nattevåk

Her er det null interesse for TV, hender han titter litt hvis det er tog på, men løper stort sett bare videre :)

På ipaden er det kun skravling med Siri som fenger [emoji14]

Det varierer veldig egentlig. På de "verste dagene" så er det barne-tv i 45 min, men det er de dagene hvor hun er supersliten etter barnehagen og absolutt alt er feil. Har vel skjedd 2-3 ganger. Ofte ser vi ikke på TV i det hele tatt, virker ikke som hun savner det heller. Men hun er VELDIG glad i musikk, så det hender hun peker på iPaden eller TVen for at jeg skal sette på musikkapp eller musikkvideoer. Da står hun ved siden av og danser som bare det :joyful:

Hun får se på barnetv, hun liker de fuglene som sier hvilken film som kommer. Barnetv står på men hun bryr seg ikke om det så lenge det ikke er de fuglene.

Hun bruker nettbrett og mobil. Ser litt på YouTube. Og har noe apper med spill på.

Jeg skal kjøpe ipad etter hvert så hun kan få en bestemt app. Denne er utviklet for slike som henne og oss som foreldre. Der lærer man både ordet og tegnet for ordet.
Jeg liker app, da hun kan trykke på bildet av pus 40 ganger og stemmen sier pus like nøytralt hver eneste gang.

Siden hun har hørselstap stille vi oss litt anderledes til dette. Vi har over 90 % av tide ikke på tv,radio, oppvaskmaskin, vaskemaskin, tørketrommel eller kaffetrakter når mary er tilstede da dette er forstyrrelser for en med ha.

Hun får se på barnetv, hun liker de fuglene som sier hvilken film som kommer. Barnetv står på men hun bryr seg ikke om det så lenge det ikke er de fuglene.

Hun bruker nettbrett og mobil. Ser litt på YouTube. Og har noe apper med spill på.

Jeg skal kjøpe ipad etter hvert så hun kan få en bestemt app. Denne er utviklet for slike som henne og oss som foreldre. Der lærer man både ordet og tegnet for ordet.
Jeg liker app, da hun kan trykke på bildet av pus 40 ganger og stemmen sier pus like nøytralt hver eneste gang.

Siden hun har hørselstap stille vi oss litt anderledes til dette. Vi har over 90 % av tide ikke på tv,radio, oppvaskmaskin, vaskemaskin, tørketrommel eller kaffetrakter når mary er tilstede da dette er forstyrrelser for en med ha.
Oi! Det visste jeg ikke. Tar dere slikt på natten når hun sover?

Har dere prøvd minuscule(s)? Minikryp :) Her er det en stor hit de gangene vi setter på noe. Og det er bare naturlyder.

Oi! Det visste jeg ikke. Tar dere slikt på natten når hun sover?
Klær blir vasket når hun er i bhg og når hun sover ja. Det samme med oppvaskmaskin. Har aldri hatt på radio, så det er ikke noe problem. Skal finne en video til deg så du kan se skal prøve og alle fall å få den frem

Her er det null interesse for TV, hender han titter litt hvis det er tog på, men løper stort sett bare videre :)

På ipaden er det kun skravling med Siri som fenger [emoji14]

Haha, sånn er det her og! Hender at jeg er litt uoppmerksom når vi er ute også holder hun på med telefonen uten at jeg helt merker det.. før Siri svarer!
Hadde hun med på helsestasjonen en gang hvor hun var litt sliten og fikk holde på med telefonen. Helsesøster er veldig opptatt av matvanene så vi snakket om det, og hun holdt et langt foredrag for meg om å passe på vekta til ungen. Når hun er ferdig hører vi bare Siri "Jeg forstår ikke hva du mener!" :hilarious::hilarious::hilarious:

Haha, sånn er det her og! Hender at jeg er litt uoppmerksom når vi er ute også holder hun på med telefonen uten at jeg helt merker det.. før Siri svarer!
Hadde hun med på helsestasjonen en gang hvor hun var litt sliten og fikk holde på med telefonen. Helsesøster er veldig opptatt av matvanene så vi snakket om det, og hun holdt et langt foredrag for meg om å passe på vekta til ungen. Når hun er ferdig hører vi bare Siri "Jeg forstår ikke hva du mener!" :hilarious::hilarious::hilarious:
Hahaha, så passende [emoji14]

Her har jeg funnet ut av at det er to ting han gjerne ser på. Ene er Thomas toget, han blir helt vill. Det andre er videoer av fly som tar av og lander. Han og mannen.. hehe

Min liker det meste som er på en skjerm. Han får se litt på tv hver kveld før leggetid, og han slukner i det han legges på puten. Ipaden må vi bare gjemme. Det er full krise hvis han se den, men ikke får den! Prøver absolutt å begrense skjermtiden. Han kunne stirret på skjerm dagen lang :/

Back
Topp