Tv, film og bøker da du selv var barn, hva husker du?

Elska dyrene i hjorteparken også den flytende vulkan øya med den isbjørnen, noas øy eller noe sånt :D det var favorittene mine hvertfall:)
 
Sesam Stasjon, Flukten fra dyreskogen, Suppeopera, Plipp Plopp og Plomma, Mr. Hiccup, Postmann Pat, Brannmann Sam, Thomas Toget, Kykkelikokos, Mummitrollet, Noahs dyrebare øy, Fragglene.. Sikkert enda flere også som jeg ikke kommer på.

Av bøker gikk det kun i hestebøkene fra Pennyklubben :happy:
 
Å ja, fraglene og huset med det rare i og Labbetuss
 
Maxibøkene :) med skipshunden Skruff :)
 
Ååå sedan stasjon var så fint! Og de fleste av oss husker vel fremdeles telefonnummeret til kykkelikokos :hilarious:

Jeg leste ikke mye, men hele Sweet Walley High serien leste jeg :D
 
Jeg elsker barne-TV fra 90-tallet <3
Husker spesielt godt Kykelikokos, Portveien, Huset med det rare i, Sesam Stasjon, Eli og Teodor, Flukten fra dyreskogen, Amalies Jul og Fritt Fram.

Disneys klassikere kan jeg fortsatt se på den dag i dag, såå koselig <3
 
Sesam stasjon
Mummitrollet (liker det ennå :angelic:)
Flukten fra dyreparken
Kykkelikokkos
Huset med det rare i
Kalle klovn
en gutt som hadde usynlig lego
En serie med levende leker, blandet annet en stor varmeflaske :eek:

Er 1989 modell :)


Den varmeflasken husker jeg :D
 
Sesam stasjon, portveien 2, mummi, flukten fra dyreskogen, Ninja turtles, Johnson and friends
 

Vedlegg

  • Johnson_McDuff_Diesel_&_Alfred_Bedroom-Scene.jpg
    Johnson_McDuff_Diesel_&_Alfred_Bedroom-Scene.jpg
    76,8 KB · Visninger: 5
Bøkene om den lille vampyren.

Og tv: tøydokke Anna huskes veldig godt i tillegg til mye annet dere har nevnt.

Vertshuset den gyldne have som julekalender :)
 
Semsamstasjon
Huset med det rare i
Portveien
Kyllikokos
Flukten fra dyreskogen
Lillys butikk
Kalle klovn
Pingo
Barbar
Thomas tog
Brannman Sam
Postmann Pat

Hvor er Willy?
Tassen
Albert åberg
Mamma mø
 
Bøkene om den lille vampyren.

Og tv: tøydokke Anna huskes veldig godt i tillegg til mye annet dere har nevnt.

Vertshuset den gyldne have som julekalender :)
Var den lille vampyren redd for blod? Husker jeg likte bøkene, men husker ikke helt hva de handlet om.
 
Tøydokke Anna
Portveien 2
Og de aller fleste dere har sagt før her husker jeg

Var veldig glad i Pelle og Proffen bøkene.
 
Sesam stasjon
Mummitrollet (liker det ennå :angelic:)
Flukten fra dyreparken
Kykkelikokkos
Huset med det rare i
Kalle klovn
en gutt som hadde usynlig lego
En serie med levende leker, blandet annet en stor varmeflaske :eek:

Er 1989 modell :)
Arild og den usynlige legobyen! Ligger noe på YouTube. Og Johnsen og vennene hans: med diesel, lydia og Alfred varmeflaske! 89 modell her også og elsker fortsatt Mummitrollet,og det gjør datteren på 2,5 også :happy:
 
Er det noen som husker? en lillebror og en storebror, tegnet. Lillebror bruker smokk, og så bader de i ei stor gryte! Greier ikke skjønne hva det var, men hadde vært moro å se igjen!

Ellers er det Emil, pippi, Mummitrollet, søren og ønskestøvlene, mr hiccup, heismann hå, Lillys butikk, brannmann sam, postmann pat, grøsserne, er du mørkredd, mormor og de åtte ungene, sesam stasjon, huset med det rare i, to gode naboer, tøydukke Anna, redda joppe, Arild og legobyen, Johnsen og vennene hans, franklin, Albert åberg, snørrungene, lånerne, narnia, noddy, den lille bilen brum, plipp plopp og plomme, den grønnsak til dyr-såpeopera! og sikkert mange flere.
Bøker var grøsserne, overnattingsgjengen, sweet valley high, tassen, ludde, albin, den vesle vampyren og leseløvebøker! Har kjøpt ludde og den vesle vampyren bøker nå i senere tid for minner!
 
Thomastoget, sesam stasjon, mummi, flukten fra dyreskogen, soup opera, teletubbiene, fraglene, fimmlene, digimon, bing og bong(?) det heter Tiny planets på engelsk, Lillys butikk, Pippi, Albert Åberg, Ronja Røverdatter, kykkelikokos, UHU!, postmann Pat, byggmester Bob, robotgjengen, barnas supershow, verdens beste SFO? Minnes også et program med Thomas Numme der det var hundehus og hundene het typ nummer 1 osv.

Husker jeg hadde så lyst til å være med på «amigos» .

Født midt på 90-tallet. Har også sett på Barne-TV med yngre søsken, så går litt i surr på hva jeg så på og hva de så på.
 
Back
Topp