TV aksjonen

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Har du donert noen penger til TV aksjonen i år? Hvor masse da..? 
Her har jeg ikke gitt noe, rett og slett fordi jeg ikke har hatt kontanter på meg :)

Hadde jeg hatt så kanskje jeg hadde jeg en lapp eller to :)

Ga det som lå i lommeboken som var NOK... mye annet rakkel der også
Jeg pleier som regel å gi 2-3000 til ett par utvalgte veldedige organisasjoner til jul... også lager jeg ett fint kort til foreldre og besteforeldre osv, med kvittering for gaven!

Synes dette er en mye bedre løsning... tull å kjøpe gave til de som har alt, når pengene heller kan komme til nytte for noen! Dessuten får jeg skattefradrag, noe som gjør at jeg kan gi litt mer 

Ga det som lå i lommeboken som var NOK... mye annet rakkel der også
Jeg pleier som regel å gi 2-3000 til ett par utvalgte veldedige organisasjoner til jul... også lager jeg ett fint kort til foreldre og besteforeldre osv, med kvittering for gaven!

Synes dette er en mye bedre løsning... tull å kjøpe gave til de som har alt, når pengene heller kan komme til nytte for noen! Dessuten får jeg skattefradrag, noe som gjør at jeg kan gi litt mer 

Ja har ringt 82044110 2 ganger og det vil si jeg har gitt 400kr,så viss du fortsatt o Ønsker å gi er det bre å ringe. En gang=200kr:-)

Vi har det jo utrolig godt her i landet... selv om mye er på trynet og vi sutrer... så har vi det forbannet godt! Synes derfor det er viktig å bidra litt.... sa musa å pissa i havet!

Forresten, leste svaret mitt over og skrev "som var NOK", så mente jeg ikke at det var nok, men norske kroner...hihihi så det for kunne misforståes :)

Back
Topp