Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
flink du erI år skal dattra mi gå med speidergruppa si.Jeg skal være sjåføren deres da.
Det er jo kjempefint å gjøre. Vise barna viktigheten av å hjelpe andreHar aldri gjort det så aldri tenkt på egentlig. Burde jo. Men i år er det alt for travelt. Kanskje jeg kan begynne å gå med datteren min når hun blir eldredet hadde kanskje vært koselig
![]()
Her regnes det 2-3 timerJeg har litt lyst, men lurer på hvor mange timer man faktisk må sette av. Må ha med babyen isåfall
Hadde som tradisjon å gå fra jeg 13 og oppover![]()
Fint å høre at unge mennesker velger å gåHer går konfirmantene, og de dekker over det meste av bygda i et organisert opplegg! Så venter på dem på søndag, skal selvfølgelig gi![]()
Da er det jo forståelig at du ikke kan. Fint at du tenker på å gå neste årGått mange ganger før men nå sliter jeg med kraftig bekkenløsning at bare og gå fra sofa til do er vanskelig.
Men til neste år går jeg nok med barna og minsten i vogn![]()
Så dumt å høre at det er labert med bøssebærere... Og god bedringJeg hadde faktisk planer om å være bøssebærer, men ligger syk med kraftig forkjølelse og øreinfeksjon. Håper bare de kommer innom i år, det har dessverre vært heller laber bøsseinnsats her de siste par årene.
Så dumt at det er så få som har meldt seg derVi skal desverre bort i morra. Litt synd, for skolen vår på 400 elever har bare fått tak i 6 bøssebærere..