TV-aksjonen 2014

I år skal dattra mi gå med speidergruppa si. :) Jeg skal være sjåføren deres da.

Er det noe spesielt tidspunkt man må gå? Har lyst til å gå, men vet ikke om jeg rekker det..

Jeg har litt lyst, men lurer på hvor mange timer man faktisk må sette av. Må ha med babyen isåfall:)
Hadde som tradisjon å gå fra jeg 13 og oppover:)

Har aldri gjort det så aldri tenkt på egentlig. Burde jo. Men i år er det alt for travelt. Kanskje jeg kan begynne å gå med datteren min når hun blir eldre:) det hadde kanskje vært koselig:D
Det er jo kjempefint å gjøre. Vise barna viktigheten av å hjelpe andre :)

Jeg har litt lyst, men lurer på hvor mange timer man faktisk må sette av. Må ha med babyen isåfall:)
Hadde som tradisjon å gå fra jeg 13 og oppover:)
Her regnes det 2-3 timer :)

Her går konfirmantene, og de dekker over det meste av bygda i et organisert opplegg! Så venter på dem på søndag, skal selvfølgelig gi :)

Jeg hadde faktisk planer om å være bøssebærer, men ligger syk med kraftig forkjølelse og øreinfeksjon. Håper bare de kommer innom i år, det har dessverre vært heller laber bøsseinnsats her de siste par årene.

Har gått mange gongar tidligare, men i år har eg faktisk ikkje tenkt så langt... Men trur bygda må vere dekka, for har ikkje høyrt noko om det.. Men det skal eg jammen ta å sjekke :-)

Gått mange ganger før men nå sliter jeg med kraftig bekkenløsning at bare og gå fra sofa til do er vanskelig.
Men til neste år går jeg nok med barna og minsten i vogn :)

Jeg skal ikke delta i år, men har vært med mange ganger. Her i området går konfirmantene fast hver år :) Pengene ligger klare da :)

Vi er på hytta så blir nok ikke noen penger fra oss. Men skjønner de godt da vi også må dra langt for å få rent vann( teite kommune)

Her går konfirmantene, og de dekker over det meste av bygda i et organisert opplegg! Så venter på dem på søndag, skal selvfølgelig gi :)
Fint å høre at unge mennesker velger å gå :)

Gått mange ganger før men nå sliter jeg med kraftig bekkenløsning at bare og gå fra sofa til do er vanskelig.
Men til neste år går jeg nok med barna og minsten i vogn :)
Da er det jo forståelig at du ikke kan. Fint at du tenker på å gå neste år :)

Jeg hadde faktisk planer om å være bøssebærer, men ligger syk med kraftig forkjølelse og øreinfeksjon. Håper bare de kommer innom i år, det har dessverre vært heller laber bøsseinnsats her de siste par årene.
Så dumt å høre at det er labert med bøssebærere... Og god bedring ;)

Skulle gjerne gjort det :) men har skikkelig bekkenløsning. Så tror jeg står over i år. Men har pengene klare til de står på døra mi :)

Vi skal desverre bort i morra. Litt synd, for skolen vår på 400 elever har bare fått tak i 6 bøssebærere..

Back
Topp