TV-aksjonen 2014

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
På søndag er årets tv-aksjon i gang. I år er det fokus på varig tilgang til rent drikkevann for 1 million mennesker.
Jeg skal vie noen timer av min søndag til å være bøssebærer. Skal du?

har tenkt på det.. Men må se an formen... Kvalmen kommer og går :(

Hadde veldig lyst til det. Men høygravid med bekkenløsning må jeg bare stå over selv om det egentlig er en ynkelig unnskyldning. :/

Hadde veldig lyst til det. Men høygravid med bekkenløsning må jeg bare stå over selv om det egentlig er en ynkelig unnskyldning. :/
Laaaaangt ifra værste unnskyldningen jeg har hørt :) Du driver jo faktisk og skaper et nytt lite menneske. Får heller ta med ungen i vogn og bli med neste år ;)

Laaaaangt ifra værste unnskyldningen jeg har hørt :) Du driver jo faktisk og skaper et nytt lite menneske. Får heller ta med ungen i vogn og bli med neste år ;)

Jo da, men når jeg tenker på de damene som går flere timer hver dag for å hente vann i varmen, enten de er syke eller friske, gravide eller ikke... Da stikker det litt inni meg :( da føler jeg unnskyldningen er ynkelig :(

Jo da, men når jeg tenker på de damene som går flere timer hver dag for å hente vann i varmen, enten de er syke eller friske, gravide eller ikke... Da stikker det litt inni meg :( da føler jeg unnskyldningen er ynkelig :(
Forstår akkurat den. Er så rart å tenke på hvor bra vi har det i forhold. Jeg kan jo bare gå bort til springen så har jeg rent vann...

Skal ikke bære, men skal selvfølgelig gi :)

Har aldri gjort det så aldri tenkt på egentlig. Burde jo. Men i år er det alt for travelt. Kanskje jeg kan begynne å gå med datteren min når hun blir eldre:) det hadde kanskje vært koselig:D

Back
Topp