Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det viktigste er at du liker det.....[:D]ORIGINAL: lille_blomst
Siden du spør så... Jeg liker ikke navnet Tuva. Synes det er et ganske merkelig navn, og jeg greier ikke å bli fortrolig med det. Men det er da smak og behag, det er deres valg så ikke bry dere om at andre ikke liker det!
ORIGINAL: daisy81
Jeg liker Tuva, men ikke Sofie av en eller annen grunn. Jeg liker litt uvanlige navn som ikke alt for mange heter fra før og kommer til å velge sånne navn når jeg selv får barn (dersom jeg får samboeren med på det...han er litt mer tradisjonell enn meg). Som flere allerede har skrevet her er det viktigste at dere selv liker navnet. Hvis dere vil kalle Tuva Sofie syns jeg dere skal gjøre det og ikke bry dere om hva andre mener [:)]
ORIGINAL: daisy81
ORIGINAL: jealie24
Så koselig[:)] Er du på vei du eller? eller prøver du?
Jeg er ikke gravid enda. Vi skal begynne prøvinga etter neste TR [:)]. Den skulle vært allerede for noen dager siden, men er visst litt forsinka denne gangen. Var nesten begynt å tro jeg kunne være gravid allerede, men testen jeg tok i dag var negativ så da er det vel bare å vente...