Tuva Sofie?

jealie26

Gift med forumet
Hallo [:)][:)] 
Har lenge tenkt på dette navnet, har allerede meldt oss inn i go'boken, og får posten i dette navnet her...men er så mange som synes Tuva ikke er noe fint...snufs...hva synes dere? Jeg liker begge de navnene der sammen veldig godt jeg.. Tuva Sofie [:)]

Fint det [:D]

flott navn[:D]

Takk takk[:)] godt med oppmuntring...litt leit hvis jeg skulle være den eneste i hele verden som likte navnet til datteren min, hehe....

Det er sant =) Det blir det uansett...håper bare på å klare å fiske etter noen som er enige [:)] at det er fint mener jeg....

Hva tror du at jeg synes.. Har tenkt på det navnet selv men får ikke mannen min med på tuva [:(]

Jeg synes det er et veldig fint navn - Tuva Sofie [:)] 
Go for it [;)]

fint det. [:)]

ORIGINAL: Tuva85

Hva tror du at jeg synes.. Har tenkt på det navnet selv men får ikke mannen min med på tuva [:(]

Hehe...se der ja...Tuva [:)] du vinner til slutt, bruk det graviditeten er verdt til å klare det, hehe....

ORIGINAL: ida mor

baby`n vårres ska het tuva å[:)]..syns tuva sofie er kjempe fint æ tenk på det vi å,men vart bare tuva te oss..gå for det du[:D]

Så koselig da [:)] grattis med flott navn, hehe..

Tuva er kjempefint. Det er et aktuelt navn for min egen datter, en gang i fremtiden.
Uansett, hvis du syntes det er fint, betyr det ikke noe hva andre syns!! [:)] Basta!

Jeg liker navnet Tuva Sofie  Men det viktigste er at du liker det.....[:D]

ORIGINAL: eivår

flott navn[:D]

ORIGINAL: lille_blomst

Siden du spør så... Jeg liker ikke navnet Tuva. Synes det er et ganske merkelig navn, og jeg greier ikke å bli fortrolig med det. Men det er da smak og behag, det er deres valg så ikke bry dere om at andre ikke liker det!

Hehe....fint med ærlig svar [:)] Det er litt spesielt, litt rampete synes jeg, så blir det liksom litt søtt med Sofie etter...men som du sier,det er smak og behag det vettu....

ORIGINAL: daisy81

Jeg liker Tuva, men ikke Sofie av en eller annen grunn. Jeg liker litt uvanlige navn som ikke alt for mange heter fra før og kommer til å velge sånne navn når jeg selv får barn (dersom jeg får samboeren med på det...han er litt mer tradisjonell enn meg). Som flere allerede har skrevet her er det viktigste at dere selv liker navnet. Hvis dere vil kalle Tuva Sofie syns jeg dere skal gjøre det og ikke bry dere om hva andre mener [:)]

Så koselig[:)] Er du på vei du eller? eller prøver du?

Synes Tuva Sofie er veldig fint jeg.. Niesa mi heter også det..

ORIGINAL: daisy81

ORIGINAL: jealie24

Så koselig[:)] Er du på vei du eller? eller prøver du?

Jeg er ikke gravid enda. Vi skal begynne prøvinga etter neste TR [:)]. Den skulle vært allerede for noen dager siden, men er visst litt forsinka denne gangen. Var nesten begynt å tro jeg kunne være gravid allerede, men testen jeg tok i dag var negativ så da er det vel bare å vente... 

Masse lykke til da [:)]

ORIGINAL: vibeke79

Synes Tuva Sofie er veldig fint jeg.. Niesa mi heter også det..

Akkurat samme navnet? hehe...så sprøtt.. [:)] Du er vel utålmodig nå? 40 uker? Ullensaker? hvorfra? Jeg kommer egentlig fra Jessheim....

Akkurat samme navnet ja.. Bor på Kløfta..[:)]

Back
Topp