tuuungt allerede...

Jente10spire14

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Flere enn meg som begynner å føle seg tung?? [:'(] Føler allerede nå at det er slitsomt å ta en dusj, og å stå lenge.. [8D] Skummelt å tenke på, når det er såpass lenge igjen og magen bare skal bli større[:-][8D] 

[&:]samme her....tungt! Hvordan skal det bli etterhvert?[&:]

syntes også det er tungt!! klarer ikke stå for lenge, og hvertfall ikke gå turer uten å måtte sette meg!! blir kjempe sliten i magen [&:]

Er helt enig... For min del så har jeg vært hjemme det meste av svangerskapet, tror nok det har mye å si for meg at jeg føler det sånn. Det var jo masse fysisk arbeid og tunge løft der ute til tider, så kroppen svinner raskere enn jeg er var klar over[>:] Ups!

huff..ja..i går kveld måtte jeg gå opp EN trapp for å se hvordan det gikk med lille snuppa som hadde mareritt..når jeg kom ned igjen, etter jeg hadde gått saaaakt ned trappa..var jeg så annpusten at jeg rødmet skikkelig fremfor sambo som *snille han* prøvde sitt beste å holde seg fra å bryte ut i latter...[&o]

tungt her også.. mye halsbrann, bekkenløsning, stor mage og huff ja.. andpusten blir jeg bare jeg snur meg mye i senga :( huff.. gruer til det blir varmt og enda tyngere..

Ja, det er tungt[&:] Har kjempeproblemer med å stå rett opp ned. Da får jeg vondt i hælene, bena, leggene, låra, bekkenet og ryggen. Og jeg blir svimmel. Har vært hjemme hele svangerskapet og merker at jeg tåler særdeles lite. Å bøye seg, snu seg om natta, kle på osv er blitt problematisk..hohohoho[:D]

Tungt ja! Joda, sliten av å gjøre ingenting også[:-]
Ka som e tongt:

*Kle på seg buksa[:-]
*Kle på sokkan[>:]
*Gå opp trappen[:'(]
*Snu seg i senga![&:]
*Reise seg opp fra sofaen[:-]

Jaaa.. Hvordan blir det etterhvert.. [8|]

Sa faktisk senest igår til smaboeren at jeg ønsker meg noe å sitte på i dusjen hehe;))) Setter meg uansett hvor jeg er så fort jeg har muligheten hehe

Slik har jeg det også..sliter mye med bekkene og setter meg hele tiden ned hvor en jeg er..[:-]
Orker knapt gå i dusjen eller til bilen..vooooooondt og sliten..

Jeg har så mye smerte at jeg tror ikkje jeg våger gå gravid igjen for jeg vet at dette sitter i lenge i ettertid grunnet kronisk muskelbetennelse og bekkenproblemer[&o]

ORIGINAL: BeateNa

[&:]samme her....tungt! Hvordan skal det bli etterhvert?[&:]

Signerer

Huff ja, korsryggen min dreper meg.. Får mange medlidende smil her jeg vagger meg bortover korridorene på hotellet... -.-'

Ja, d e merkeli. Kjennes ut som overkroppen min veie 100kg, selvom æ vet at den ikkje jør d[8D]
Magen e litt i veien no åsså, å d hjelpe ikkje å ha bekkenløsning og ondt i ryggen. Da blir d bare enda tyngre[:'(] Å har enda 3.mnd igjen ca, voi voi!![8D]

Orker ikke stå eller gå lenge nei, bekkenet og kors ryggen tåler det ikke[:'(]
Men ellers går det faktisk veldig bra[:)]

Så godt å høre at andre også har det sånn..
Husker ikke at det ble tungt så "tidlig" sist gang, så er nesten litt flau over det. Føler meg nesten som en bulldoser her..
Og blir ikke bedre av å være hjemme på påskeferie hos mamma/pappa hvor pappa fyrer som en gaaaal. Dødsvarmt her, jo... må flykte ut på datarommet...[:D]

har det på akkurat samme måte... men e klare ikke å ta på me sko å slikt skikkelig så må få litt hjelp av samboeren av og til me å få på sokker og slikt [8D]

Jeg er kjempelykkelig for at dette svangerskapet hitill har vært mye enklere enn de to forrige [:D] men, nå begynner det faktisk å bli tyngre merker jeg.... bekkenet har begynt å krangle, særlig på kveldstid. Bena mine har begynt å hovne, å i natt våknet jeg flere ganger av begynnende krampe i leggen ( var veldig plaget med leggkrampe forrige gang) [8D] Å det verste av alt er å klare å få på seg skoene selv....gleder meg stort til jeg kan gå i sandaler og andre snørefrie sko utover våren [:D]
Prøve å fortelle meg selv at det IKKE er tungt, å at det er lekende lett å være gravid [:-] MÅ holde meg i arbeid fram til midten av mai og trenger masse positiv tankegang for å holde ut lengst mulig [;)]

Jeg synes det er tungt å gå i bakker [8D]
Å dusje og gå i trapper går helt fint [:)]
Glemte å nevne denne korsryggen som omtrent tar livet av meg[&o]

Back
Topp