twinanne Forumet er livet 9 Jan 2009 #2 lurer her også, er du ruger på 1 eller to egg nå. Regner med at det gikk bra for dere og at alt er som det skal.
lurer her også, er du ruger på 1 eller to egg nå. Regner med at det gikk bra for dere og at alt er som det skal.
twinanne Forumet er livet 9 Jan 2009 #3 Så flott at du fikk en snøbaby også, da for du ha lykke til med rugingen på gullegget ditt.
*Bobbo* Forumet er livet 9 Jan 2009 #5 Gratulerer som ruger, tuttien og på gullegget. [;)] Og med ett på frys. Dette var utrolig gode nyheter. Rug og kos deg i helgen.
Gratulerer som ruger, tuttien og på gullegget. [;)] Og med ett på frys. Dette var utrolig gode nyheter. Rug og kos deg i helgen.
L ..Lykke.. Elsker forumet 9 Jan 2009 #6 Så flott at du ruger på gullegget[:D][:D][:D][:)] LYKKE TIL[:D][:)]
H Hope Glad i forumet 9 Jan 2009 #7 Høres ut som du ruger på super-egget nå da[:D] Dette må jo bare gå bra[:D] Krysser alt eg har for deg[:)]
Høres ut som du ruger på super-egget nå da[:D] Dette må jo bare gå bra[:D] Krysser alt eg har for deg[:)]
VilSåGjerne Forumet er livet 9 Jan 2009 #8 kjempe flott[:D] da ønsker eg deg masse lykke til med rugingen[:D]
S Sarah Elsker forumet 9 Jan 2009 #9 ORIGINAL: twinanne Så flott at du fikk en snøbaby også, da for du ha lykke til med rugingen på gullegget ditt.
ORIGINAL: twinanne Så flott at du fikk en snøbaby også, da for du ha lykke til med rugingen på gullegget ditt.
fano Gift med forumet 9 Jan 2009 #10 [:D]Dette går veien da vettu [:D] kos deg i rugetiden. Skal krysse alt som er [:D]
M [miss] Forumet er livet 10 Jan 2009 #12 Gratulera så masse som rugar tuttien[:D][:D] og da på gullegget! Fantastisk[:D] Lykke til!![:)][:)]
G Gjørdis Glad i forumet 10 Jan 2009 #13 Lykke til som ruger. Satser på at det er gulleget de har satt inn, og at det blir værende i magen i ni mnd.[:)]
Lykke til som ruger. Satser på at det er gulleget de har satt inn, og at det blir værende i magen i ni mnd.[:)]