Tutteslutt??

*MissMe*

Gift med forumet
Jeg er MØKKALEI det uendelig maset om den tutten, så jeg lurte på å samle sammen alle tuttene i en pose, legge de ut i skogen til påskeharen og "bytte" de med et kjempestort påskeegg med MASSE godteri...

Hva tror dere? Hvordan har det gått med de andre som har slutta??
Tok ikke julenissen din sine, Tovvar??

Her er det kun natta, så hun spørr aldri om dem - derfor så har jeg ikke tenkt i de baner enda [8|]

Men som med mye anna er det kanskje bare en periode? 1-2 uker skriking på kvelden så er det glemt? Vet ikke...

Sluttet for snart 1 år siden. [8D] Og deilig er det. Her sa vi at bebien i magen skulle få den, fordi nå ble ho stor jente som skulle bli storesøster. Funket som bare den. Men ho har bare fått lov til å ha den når ho sov.

kjenner jeg er så letta over at A slutta av seg selv når han var baby[:)]
men det er jo vært et forsøk[;)] lage en avtale på det og kanskje ha noen klistremerker som belønning sånn at belønningen varer en stund og hun har noe å se frem til en stund fremoverog noe som du kan lokke litt med

Vi har også brukt den på natta, i vogna og på lange bilturer. Men plutselig fant hun tutter overaaaalt... Og i den første tida me Mari så orka jeg ikke kampen. [&:]
Så jeg tror hun "gjemmer" unna noen får å sutte litt på de på rommet osv...[8D]

Tror nok hun blir litt lei seg ved leggetid, men hvis hun er med på å legge tuttene ut så skjønner hun kanskje at hun ikke kan få de tilbake???[&:]

[:-] Nissen måtte komma tilbake med dei samme dagen [8|][8|]
Men me prøve igjen om ikkje lenge[:D]

Kjenner at jeg neppe kommer til å ta opp den kampen med det første.. [:-][8D]

venter nok til han er tre år.

Åh, jeg kjenner meg sånn igjen! Her maser hun konstant etter tutte, og hun får den kun om natten her også!! Og det vet hun jo godt, så hun har alltid en på lur fra natten før eller noe. [8D] Idag kom hun med en sutt i munnen og en i hånden, da sa jeg bare at hvis hun ikke la de fra seg så kom jeg til å kaste dem i bosset [8|] La de fra seg med en gang, så hun har skjønt det. Syns det var en ganske god i ideé den du kom med missme. Tror jeg skal prøve meg på den jeg også, verdt et forsøk [:)]

ORIGINAL: schnuppaluppa

Sluttet for snart 1 år siden. [8D] Og deilig er det. Her sa vi at bebien i magen skulle få den, fordi nå ble ho stor jente som skulle bli storesøster. Funket som bare den. Men ho har bare fått lov til å ha den når ho sov.

Oj.. Den tør jeg ikke prøve meg på! Her er ikke lillesøster så veldig poppis [8D]

Her skal det sluttes etter ferieturen vår! [;)] Store ungen trenger da ikke sutten lenger mener jeg! Skulle hun ha fått bestemt selv, hadde hun nok hatt den i bryllupsnatten sin[8D]

Med Ine skjedde det brått og brutalt, og det gikk veldig greit (hun var 2 år og 11 dager[;)])

Må finne på noe lurt, så blir det vel en liten uke med masing - så er det over[;)]

her syntes jeg den største utfordringen er at han har lillebrormedsutt også på bare 10 mnd. syntes det er litt tidlig å ta fra handen kosen og da blir det litt vanskelig å nekte benjamin også [8|]

Heldigvis så bruker ikke lillesøster tutt, derfor ønsker jeg at snuppa mi slutter nå..
Tror nok at påskeharen bytter de med et kjempestort påskeegg, både her og på hytta. Hun har nemlig et lager der også..[;)]
Men først skal jeg klippe et lite hull i nesten alle tuttene, så vi må kaste de i bosset. Da har hun bare 2-3 igjen å gi fra seg...[8D]

Men akkurat nå er hun ikke helt i form, så blir i neste uke en gang..[;)]

Tovvar.. Hehe.. Var han helt manisk eller??

Hvordan gikk det første uken med de som er slutta da?

Back
Topp