Buffi Forumet er livet 1 Aug 2007 #1 Hver gang jeg vasker tuttene så blir jeg ikke kvitt vannet i selv tutten...Har dere opplevd dette???
LeneChr Forumet er livet 1 Aug 2007 #2 Nei, men jeg vasker dem i oppvaskmaskinen. Vasker du for hånd? Hva slags tutter bruker du?
Buffi Forumet er livet 1 Aug 2007 #3 Det er det samme om jeg bruker oppvaskmaskinen eller for hånd..Jeg bruker kun Avent sine tutter jeg[:)] Har vist også noen Mum eller noe i den duren
Det er det samme om jeg bruker oppvaskmaskinen eller for hånd..Jeg bruker kun Avent sine tutter jeg[:)] Har vist også noen Mum eller noe i den duren
Buffi Forumet er livet 1 Aug 2007 #4 jeg har lagt dem opp nå jeg[:)][:)] Er litt grønn på dette området jeg..Hun nesten akkuratt begynt med tutt jenta mi[:)] Hun brukte vel tutt fram til 3 mnd og så var det slutt en stund og nå har hun begynt igjen[:)]
jeg har lagt dem opp nå jeg[:)][:)] Er litt grønn på dette området jeg..Hun nesten akkuratt begynt med tutt jenta mi[:)] Hun brukte vel tutt fram til 3 mnd og så var det slutt en stund og nå har hun begynt igjen[:)]
H *høstmamma* Elsker forumet 1 Aug 2007 #5 Etter at jeg har kokt de så klemmer jeg på tutten og lar de ligge med tutten opp en stund. Da forsvinner det her ihvertfall[:)] ( bruker BabyNova)
Etter at jeg har kokt de så klemmer jeg på tutten og lar de ligge med tutten opp en stund. Da forsvinner det her ihvertfall[:)] ( bruker BabyNova)
Buffi Forumet er livet 1 Aug 2007 #6 ORIGINAL: Baby_underveis He he.. man lærer hele tiden![;)][:D] Føler jeg bombardere dere med spm innimellom!![:D] me 2..Men gøy å ha en plass å kunne spørre uten å føle seg dum[:)][:)]
ORIGINAL: Baby_underveis He he.. man lærer hele tiden![;)][:D] Føler jeg bombardere dere med spm innimellom!![:D] me 2..Men gøy å ha en plass å kunne spørre uten å føle seg dum[:)][:)]