Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Eldstegutten trengte smokken med en gang nesten! Han hadde et enormt suttebehov, men jeg fikk ikke ammet han før han var 2 døgn, så da var sutten reddningen sluttet med den uten problemer når han var 3 1/2 så håper denne gutten også tar smokken, er myye lettere å vende av med når den tid kommer
Jenten min brukte ikkje nåke, prøvde jo med smokk men ho ville ikkje ha .. Brukte ikkje tommelen heller
Håper lillemann vil ha smokken , veldig greit om natten da og ved legging
Sakna da til pillo
Her brukte eldstemann smokk, fikk den førstegang da han var 3 uker ettersom jeg sleit med amminga og slutta av seg selv da han var 2 år og 5 måneder, han brukte den da bare når han sov, men fikk ett eller annet ubehag i munnen og ville ikke ha den noen kvelder så da tok vi den bare bort
Andremann ville ikke ha smokk, prøvde i hvertfall 9 forskjellige merker, trøst var den som det var størst aksept for, men den prøvde vi nok uansett litt for sent, heldigvis bruker han heller ikke tommel
Prøver nok å venne nestemann på smokk om det er behov
gutten vår brukte smokk til han var 3,5 år, kun på natta da.. smokkene er mer «riktige» for tennene, så jeg kommer til å gi smokk til lillebror også slik at han ikke skal begynne å bruke tommelen.. ser for meg at det må være myyye verre å avvenne barnet med .. smokken er grei å ha i noen anledninger og, også anbefales det i forhold til krybbedød.. så her er det ikke tvil om at lillebror skal få smokk !