Tutekopp

heges79

Elsker forumet
Jeg har veldig lyst til at Oliver skal lære seg å drikke vann av tutekopp istedet for flaske.. Men hvordan får man dem til å skjønne hvordan de drikker fra tutekopp?? Er dette noe som kommer etterhvert bare? 

Ovedie skjønner heller ikke hvordan hun skal få noe ut av tutekoppen [8|] Prøver den av og til for å se om hun finner teknikken.. Tok sin tid før hun skjønte fladka også da [;)]

Markus skjønte det plutselig en dag, vi prøvde mange ganger først. Så her skjedde det bare av seg selv[:)]

Ja, jeg får bare prøve og prøve...han er ihvertfall veldig interessert i tutekoppen og putter den i munnen hele tiden.. Han skjønner det vel til slutt [:D][:D]

ORIGINAL: delma

Markus skjønte det plutselig en dag, vi prøvde mange ganger først. Så her skjedde det bare av seg selv[:)]

Her også [:)]

eila tok det med en gang, men hun "blåser" inn i kopen sånn at det kommer vann ut av hulet. hun bruker avent sin

Bruker dere spill-stop-kopp? Hvis så kan det være enklere for å skjønne at det kommer drikke hvis man tar bort plasdingsen. Ev kan man bruke en gammeldags tutekopp. Det er litt lettere å skjønne poenget når de ser at det kommer drikke [:)]

ORIGINAL: mammamarte

Bruker dere spill-stop-kopp? Hvis så kan det være enklere for å skjønne at det kommer drikke hvis man tar bort plasdingsen. Ev kan man bruke en gammeldags tutekopp. Det er litt lettere å skjønne poenget når de ser at det kommer drikke [:)]

hm, smart, det skal jeg prøve, sliter også med at minstemann ikke tar flaske eller kopp eller noe......sukk, og jeg som skal på en tilstelning fredag...............må vel sende mannen min igjen............

Har ikke prøvd ennå jeg..[&:] Får prøve i morgen til middagen da![:)]

Mie bare tygger på den hu.....[8|]

ORIGINAL: *ceccemor*

Det gjorde Oliver også...men igår skjønte han det og nå digger han koppen sin [:D]

ORIGINAL: HegeS79

ORIGINAL: *ceccemor*

Det gjorde Oliver også...men igår skjønte han det og nå digger han koppen sin [:D]

hmmm - da får jeg prøve litt mer jeg også....[:)]

Hvilke tutekopper bruker dere? Er det noen som har en å anbefale kanskje?

Back
Topp