Tutekopp

Funfact. Trykket i flykabinen får vannspruten til å stå opp av sugerøret på de Avent koppene når du skrur lokket til siden :D
Både jeg, pappaen og Amélie ble våte, klarte akkurat å styre vannstrålen vekk fra han som satt ytterst :)

• Liker
Reactions: EJ
Funfact. Trykket i flykabinen får vannspruten til å stå opp av sugerøret på de Avent koppene når du skrur lokket til siden :D
Både jeg, pappaen og Amélie ble våte, klarte akkurat å styre vannstrålen vekk fra han som satt ytterst :)
Hahaha :p

Februar-14 mamma ❤️

Vi har kjøpt ny tutekopp på Sprell. Den er fra Rett start og Elsa Beskow-serien. Funker mye bedre enn den vi hadde:)

200 ml vann har han drukket i dag! Han ELSKER den aventkoppen :D

Da har jeg kjøpt avent kopp med sugerør, så da får vi ser i morgen :)

• Liker
Reactions: BMC
Arin har fånne ut at han kan blåsa ned i sugerøret og laga bobla i vatnet :P Er ikkje så nyttig lengre ;)

Arin har fånne ut at han kan blåsa ned i sugerøret og laga bobla i vatnet :P Er ikkje så nyttig lengre ;)
Haha :p satser på min ikke skjønner det!

Haha :p satser på min ikke skjønner det!

Nei, det håpar eg ikkje. Ein anna ting som er blitt morsom er å "drikke" vatn men samla det inni munn og laga "brrrr" lyd slik at vatnet sprutar over alt :P

Nei, det håpar eg ikkje. Ein anna ting som er blitt morsom er å "drikke" vatn men samla det inni munn og laga "brrrr" lyd slik at vatnet sprutar over alt :P
Hehehe, gøy :p

Skulle hatt flere vanntette smekker ja!

• Liker

Haha! Slik gjør mini med grøten! Festlig å få grøten overalt!

• Liker
Reactions: EJ
Min gutt bruker nå en fra Bambino, kjøpt på Rema. Laget et litt større hull og det funker det, han drikker.

• Liker
Den med sugerør var bortkasta penger :( han ville ikke drikke av den heller :(

Den med sugerør var bortkasta penger :( han ville ikke drikke av den heller :(
Samme her. Får spare den til senere. Jeg synes det var for hardt å suge av den egentlig, for han prøvde å suge, men var nok ikke hardt nok.

Han kan forøvrig drikke en del vann av flaske da. Men det blir i senga hvis han ikke sovner eller på natta, da kan han drikke en del. Men vil liksom ikke at han skal venne seg til å drikke noe annet enn melk fra flaske, så vi får heller øve mer med kopp.

Samme her. Får spare den til senere. Jeg synes det var for hardt å suge av den egentlig, for han prøvde å suge, men var nok ikke hardt nok.

Han kan forøvrig drikke en del vann av flaske da. Men det blir i senga hvis han ikke sovner eller på natta, da kan han drikke en del. Men vil liksom ikke at han skal venne seg til å drikke noe annet enn melk fra flaske, så vi får heller øve mer med kopp.

Min kan også drikke vann av flaske, men foretrekker glass/kopp.. Blir ofte litt søl og mye styr når vi er på farten :(

Back
Topp