Tutekopp

kjøpte mam sin tutekopp fra 6 mnd og oppover, men føler lillegutt må suge så utrolig hardt for å få ut noe, skal det være sånn? prøvde uten ventilen, men da bare rant det ut!
Jeg likte ikke mam sin (hvis det er den med sånn stor gummi tut?), virka ikke som mini fikk noe ut av den..

Februar-14 mamma ❤️

Jeg likte ikke mam sin (hvis det er den med sånn stor gummi tut?), virka ikke som mini fikk noe ut av den..

Februar-14 mamma ❤️
hmm, ser jeg kanskje har kjøpt feil type... ser ut inne på mam sine hjemmesider at de har et par kopper man kan bruke før den jeg har kjøpt. typisk!

hmm, ser jeg kanskje har kjøpt feil type... ser ut inne på mam sine hjemmesider at de har et par kopper man kan bruke før den jeg har kjøpt. typisk!
Jeg har prøvd denne:
ImageUploadedByBV Forum1410463499.876380.jpg

Falt ikke i smak her...

Februar-14 mamma ❤️

ok, så de hadde en mindre enn den du viser her også, en som het starter cup, men kan hende den er lik den du viste bare mindre.
Ser ut som den er litt annerledes, kan jo være den funker bedre :) er vel litt som med tåteflasker, man må prøve og feile litt før man finner rett type :)

Februar-14 mamma ❤️

Ser ut som den er litt annerledes, kan jo være den funker bedre :) er vel litt som med tåteflasker, man må prøve og feile litt før man finner rett type :)

Februar-14 mamma ❤️
ja det er vell det, får prøve en annen neste gang jeg er på butikken :)

Med ventil er de jo helt sykt harde å suge på... Blir litt søl uten, for da bare renner det ja, men da drikker hun iaf. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Med ventil er de jo helt sykt harde å suge på... Blir litt søl uten, for da bare renner det ja, men da drikker hun iaf. :)

Glemte å ta på ventilen i går, og mini sugde jo like mye som han er vant til... Han holdt på å drukne :p fikk masse vann i vranghalsen stakkars :(

Februar-14 mamma ❤️

Mam fra 4mnd og avent 12mnd med sugerør.

Kjøpte en avent med sugerør fra 18 mnd i dag, var den eneste de hadde.. Spent på å teste den.

Februar-14 mamma ❤️

Kjøpte en avent med sugerør fra 18 mnd i dag, var den eneste de hadde.. Spent på å teste den.

Februar-14 mamma ❤️

Einaste forskjellen på den og 12 mnd er størrelsen på koppen :) Arin har prøvd begge og har den 18+ og som nemnt! ingen problem. Er ganske likt som smoothie posane :)

❤️Gutt Februar 2014❤️

• Liker
Reactions: BMC
Einaste forskjellen på den og 12 mnd er størrelsen på koppen :) Arin har prøvd begge og har den 18+ og som nemnt! ingen problem. Er ganske likt som smoothie posane :)

❤️Gutt Februar 2014❤️
Da går det nok fint, smoothieposer har han stålkontroll på :D

Februar-14 mamma ❤️

• Liker
Reactions: EJ
Da går det nok fint, smoothieposer har han stålkontroll på :D

Februar-14 mamma ❤️

Arin har ein tendens til å suga så hardt at han ikkje klarer å svelga unna - tyter ut innimellom :P

❤️Gutt Februar 2014❤️

Den avent-flaska med sugerør var suksess! Vanligvis drikker mini kanskje 20-30 ml vann på en dag.. I går drakk han over 150 ml! :D

Februar-14 mamma ❤️

Den avent-flaska med sugerør var suksess! Vanligvis drikker mini kanskje 20-30 ml vann på en dag.. I går drakk han over 150 ml! :D

Februar-14 mamma ❤️

Oy! Det var stor forskjell! :)

❤️Gutt Februar 2014❤️

Oy! Det var stor forskjell! :)

❤️Gutt Februar 2014❤️
Ja, vann var plutselig helt greit når han fikk drikke med sugerør :)

Februar-14 mamma ❤️

Her drikker mini stortsett vann av kopp/glass. tutekopp fungerer dårlig her..
Kanskje jeg også skal invistere i en slikk med sugerør...

Her drikker mini stortsett vann av kopp/glass. tutekopp fungerer dårlig her..
Kanskje jeg også skal invistere i en slikk med sugerør...
Den var i alle fall veldig kjekk her :)

Februar-14 mamma ❤️

Har både en fra mam og en fra avent. Liker begge to veldig godt, men med den "sølesikringen" liker jeg avent sin best :) Føler vannet kommer så sent ut av mam sin når den er på, hun må jo suge så hardt!

Har både en fra mam og en fra avent. Liker begge to veldig godt, men med den "sølesikringen" liker jeg avent sin best :) Føler vannet kommer så sent ut av mam sin når den er på, hun må jo suge så hardt!
Ja helt enig! Jeg prøvde den selv og til og meg jeg følte jo at jeg måtte suge hardt! Da blir det kanskje litt mye å kreve av en på 6 mnd :p

Lillegutt 5/3-14 <3

Back
Topp