Tutekopp som ikke lekker?

Bra den falt hvertfall litt i smak da ;) Har aldri opplevd at den lekker (utenom noen ganger når den plastdingsen under lokket ikke har vært riktig på, eller lokket ikke har vært skikkelig igjen) men om man trykker ned den "rette" delen av lokket høres det logisk ut at den kan lekke - utrolig hva de får til under lek :D
Men er det riktig at koppen lekker når jeg rister på den og koppen er snudd med "hodet" ned? Da kommer vann ut. Også syns jeg at når jeg skrur koppen igjen er det så lite å skru på. Jeg er vanligvis så "heldig" og kjøper produkt med feil ;) ha ha

Avent sin med sugerør er egentlig eneste snuppa mi (nå 13 mnd, men hatt dem er par mnd) drikker av

De andre må hun jo drikke av mer som en kopp, men da hever hun den ikke nok. Eller så leker hun med den. Eller bare kaster den.

Sugerør får hun til.

Vi har bare vann på da, og vasker i oppvaskmaskin
Jeg har hørt at sugerør kan ødelegge fremre tenner øverst, vet ikke om det er sant.

Wow koppene kan søle en del om du har en som er glad i å kaste i gulvet!

Vi har prøvd maaange typer og de eneste som ikke har sølt til nå er bambino sine. Har aldri hatt problem med og drikke av de.
De med hard tut på? Den har jeg sett på på butikken i går. Min er så glad å spise på det meste.

Jeg har hørt at sugerør kan ødelegge fremre tenner øverst, vet ikke om det er sant.
Ser ikke logikken i det. Hvordan da? (det er myk tut på den, om det skulle være det.)

Men er det riktig at koppen lekker når jeg rister på den og koppen er snudd med "hodet" ned? Da kommer vann ut. Også syns jeg at når jeg skrur koppen igjen er det så lite å skru på. Jeg er vanligvis så "heldig" og kjøper produkt med feil ;) ha ha

Nei, om du snur den på hodet skal den ikke lekke. Er det wow reklamerer for også - at den er en helt sølefri kopp. Men stemmer at det ikkr er mye å skru på. Lokket skrus litt på mens det trykkes ned.

http://www.wowcup.com/pages/clean.html#.WITT9IGkrYU

Har ikke barnehagen hennes tutekopper?

De færreste tutekopper lekker når ventilen er i. Hvis det lekker, er den ikke i..
Med mindre hun holder den opp ned da, og luftehullet lekker.

Men at de må ha med kopp i bhg har jeg aldri vært borti, det tar da bhg seg av

Men at de må ha med kopp i bhg har jeg aldri vært borti, det tar da bhg seg av
Ikke alle bhg her må vi ha med kopp/flaske, fryktelig tungvint. Jeg må nemlig huske melkeflasker, bokser med mme, niste og vannflaske/kopp til/fra bhg og det er ikke alltid like når man er litt seint ute [emoji14]

Wow.

Selv om vi ikke hadde fullpensjon i første bhg så holdt de nå kopper og kar i det minste.

Den bhg vi har nå holder alt. De har egen vannflaske, det er eneste. Ingen niste, ikke noe. De minste får grøt, de større skiver. Kopper til alle nivå, antatt mulig flaske til de minste. De har hatt ned i åtte mnd alder.

Wow.

Selv om vi ikke hadde fullpensjon i første bhg så holdt de nå kopper og kar i det minste.

Den bhg vi har nå holder alt. De har egen vannflaske, det er eneste. Ingen niste, ikke noe. De minste får grøt, de større skiver. Kopper til alle nivå, antatt mulig flaske til de minste. De har hatt ned i åtte mnd alder.
Det er mest praktisk når bhg holder alt slikt ja, for det å drasse på alt ungen har behov for iløpet av en dag er fryktelig tungvint.

Det er mest praktisk når bhg holder alt slikt ja, for det å drasse på alt ungen har behov for iløpet av en dag er fryktelig tungvint.
Ja, det er det jo.

Også synes jeg det er litt drøyt.
Altså, at alle unger har med seg vannflaske er greit. Men kopper og kar til måltidene synes jeg faller innunder det barnehagen skal ha. Også for dem som er så små at det bør ha lokk

Ja, det er det jo.

Også synes jeg det er litt drøyt.
Altså, at alle unger har med seg vannflaske er greit. Men kopper og kar til måltidene synes jeg faller innunder det barnehagen skal ha. Også for dem som er så små at det bør ha lokk
Men jeg har og vurderer fortsatt om vi skal bytte bhg, ikke bare pga det at jeg må ha med alt slikt. Men så virker det som om han trives veldig godt, og da vet jeg ikke om jeg har lyst til å flytte han.

Men jeg har og vurderer fortsatt om vi skal bytte bhg, ikke bare pga det at jeg må ha med alt slikt. Men så virker det som om han trives veldig godt, og da vet jeg ikke om jeg har lyst til å flytte han.
Trivsel er jo viktig da

Back
Topp