Tutekopp/-flaske?

JemimasBaby

Augustbaby 2013
Noen som kan anbefale en god tutekopp? Nå som tennene har begynt å titte frem, så er jo det anbefalt framfor tåreflaske. Vi har noen fra avent, men det går kun an å drikke av dem når flaskene er fulle? Virker som om det ikke går så bra når det er ca 1/3 igjen av flaska iallfall, har til og med prøvd selv (dette gjelder alle tutene vi har fra avent)
Vi prøvde fra Nuk også, men der må vi stoppe opp hele tiden for å slippe inn luft, ellers "synker" tuten liksom sammen.. Eller det lekker....
Noen forslag?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kjøpte en slik med sugerør beregnet fra 1 år. Da skjønte hun i alle fall at hun skulle suge..,.i motsetning på de andre tutekoppene/flaskene. Noen uker med den så knakk hun koden på å suge på de andre. Men ja det er vanskelig når det går nedover i flasken! Foreløpig ammer jeg mye så drikker ikke supermye vann:)

Har kjøpt en som heter mimijumi, da han bare tullet med de fleste flaskene. Denne suger han fra å skal være mest mulig likt et bryst. Har prøvd de typiske tutekoppene men virker som de er for tung å suge ifra for han.

Men til vanlig får han vann på flaske, har en man tutekopp som vi har bytta tut på _ til flasketut, og den drikker han selv fra, av enten ligger fremme på lekematta så han bruker den når han vil

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

vi har tutekopp fra ikea vi.:) liker de..:)

Og min liker ikke noen av de.
Har prøvd i flere mnder med tutekopp, men ho knekker altså ikke koden! :S

Har mange forskjellige, og han drikker fra alle.. IKEA sin er veldig god da d ikke er vannstopper på den ;) mn dn får han kun ved måltider hvis ikke blir det jo vann overalt ;P

Sent from my iPad using BV Forum

Takk for mange svar!
Glemte å spørre om dere bruker tutekopp bare til vann/saft, eller om dere som bruker MME har prøvd å gi det med tutekopp? Leste et sted at dette var å foretrekke, men det blir bare tulledrikking her iallfall :p

Back
Topp