Tute kopp

Anette_s

Glad i forumet
Ja, har noen av dere begynt med tutekopp?

Så nå at han fine jesper juul ikke ambefaler å begynne med tutekopp i det heletatt.Men hva gjør dere?

Her har vi ikke brukt så inmari mye flaske i og med at jeg ammer enda.
Men nå har hun jo behovet for annen drikke, og jeg lurer da på og begynne med tute kopp da hun viser interesse for å holde og drikke selv :)

Han får vann på flaske og han drakk fint av tutekopp i påsken.

Har sånn gul tutekopp med gummi tut.Får se ann hva vi gjør for det gikk greit å bruke flaska med søstern også begynte hun med kopp ganske fort.

Hvorfor skal man ikke bruke tutekopp? Har det noe med suginga på babyene å gjøre?

Kjøpte tutekopp fra avent(?), men så skjønner ho ikke helt at ho må sutte på den for å få ut noe så har satt den litt på vent :P Drikker fint av sånn liten avent flaske selv stede når hun skal ha vann :)

her bruker vi mam og nan flaske med vann.
under grøten drikker han av kopp!

vi bruker både flaske og tutekopp. Synes det kommer veldig mye-veldig fort av den tutekoppen..

Felix tar hverken flaske eller tutekopp med gummitut! Så her går det i tutekopp med hardplast!

en ting er i hvertfall sikkert ! jesper jul er en gnom som kan gå å legge seg ! 

vi bruker avent tutekopp, men gir også litt vann fra glass siden han er så gira på det. 

Aner ikke hvem den mannen er jeg :-p Men hvorfor mener han liksom at man ikke skal bruke tutekopp? :S

jeg har prøvd utallelig mange tutekopper og flasker for å få henne til å drikke vann, vi skal til syden om en måneds tid så hadde vært greit å fått hun til å knekke den koden.

den som ser ut til å funke best er avent sin fra 6 mnd.

har brukt tute kopp i et par mnd her , han drikker av alle de vi har prøvd men nuk sin er den han drikker best av :)

Back
Topp