Tustete...

x1x83modell

Elsker forumet
Flere som har begynt å tuste? Står jo at det er vanlig å bli litt "tustete" i slutten av graviditeten....Håper virkelig det bare er det som har skjedd med meg, hvis ikke har jeg forandret meg over natten!

Pleier alltid å huske alt, og ha alt på stell..men i det siste føler jeg meg så distre...faller liksom ut ofte, og sitter i min egen verden. Så glemte jeg alle nøklene mine i døra til foreldrene mine sitt hus på fredag. (de er på ferie)Fant på lørdag ut at det var borte..heldigvis hadde leieboerne tatt de inn!
Så glemte jeg å ta på meg skoene når jeg skulle kjøre å treffe ei venninne...ikke akkurat noe som er typisk meg! ja,ja mye kroppen skal igjennom...

Har vært tustete noen uker nå ja. Mannen min kommenterer det til stadig [8D][8D][8D]

ikke for å være gledesdreper men... det blir 10 ganger verre under ammetåka... håper du ikke springer uti undertøyet, neste gang[8D][:D][:D][:D][:D]

er vell en fare for det... hehe
glemmer det man ble bedt om å kjøpe på butikken... skal man innomen plass så kjører man rett forbi....skal hente noe i ett annet rom åsså er det helt borte hva du skulle hente når du kommer inn på rommet....

hehehe...ja ikke lett å huske alt alltid!!![;)]

Så utrolig godt å høre at jeg ikke er alene om å glemme saker og ting...har begynt å skylde på gravidtåka jeg da[:D]hihi
Senest i dag skulle vi ha en familietur til butikken,men vet dere hva?
Jeg måtte tusle rundt barbeint fordi jeg var så svimete at jeg glemte å skifte sko før vi reiste så jeg ble på tur i tøfflene til samboeren min i dag jeg,noe som har skjedd flere ganger...
Glemmer til og med når jeg skal til lege og jordmor å slike ting også jeg da...
Jeg låser til og med utgangsdøra og går og legger meg for natta,men jeg har glemt å ta ut nøklene som sitter igjen på utsiden så det hjelper jo egentlig veldig lite å låse døra før jeg legger meg...
huff for ei svime jeg er[:D]

hehe jeg har begynt å si at jeg tror ammetåka kom ekstra tidlig i år hehe[8D]

Back
Topp