Tussin hostesaft?

Snaffen87

Glad i forumet
Eller hostemikstur og slimløsende.. Har dere tatt det mens dere var gravide?
I pakningsvedlegget står det "Graviditet og amming: Rådfør deg med lege eller apotek før du tar noen form for medisin. Lang erfaring ved bruk av Tussin har ikke vist skadelige effekter. Rådfør deg likevel med lege eller apotek før bruk av Tussin dersom du er gravid."

Jeg hoster så jeg spyr her, og legen har ikke åpent idag [:-] Hva gjør man da? Tar Tussin eller vente helt til mandag? Ringe apotek og spørre? [&:]

Du kan evt ringe ei legevakt eller apotek.. de vet det nok[;)]

GOD BEDRING forresten!!![8D]

Samme her. Hoster jo hele natta lang. Er møkklei.
Var hos legen igår og han sa jeg kunne ta Solipect som er reseptfri på apoteket.
Tipper den er for svak til å hjelpe, men det er ikke stort annet vi får lov å ta.

ORIGINAL: Tao

Samme her. Hoster jo hele natta lang. Er møkklei.
Var hos legen igår og han sa jeg kunne ta Solipect som er reseptfri på apoteket.
Tipper den er for svak til å hjelpe, men det er ikke stort annet vi får lov å ta.

Okay, denne fikk jeg kjøpt på rema1000.. Så er nok ikke så sterk denne heller.. [;)] Ringe apoteket og spørre da kanskje [:)]

Finner du noe som funker så si ifra så skal jeg løpe og kjøpe jeg også!!

ORIGINAL: Tao

Finner du noe som funker så si ifra så skal jeg løpe og kjøpe jeg også!!

Det skal jeg gjøre, du får gjøre det samme [:D]

Hvis det er en slimløsende hostesaft hjelper den vel ikke så mye på hosten uansett - da må du ta hostedempende (som f.eks. Noskapin), og det kan man ikke ta når man er gravid. [8|]

Back
Topp